مرحله جدید عرضه خودروهای چینی در سامانه یکپارچه

عرضه خودروهای چینی وارداتی به متقاضیان جدید-کاماپرس

بنا بر اعلام رییس سازمان توسعه تجارت ظرف چند روز آینده امکان ثبت نام و انتخاب خودروهای چینی مازاد در سامانه یکپاچه برای متقاضیان جدید فراهم می‌شود.

به گزارش کاماپرس، مهدی ضیغمی ضمن بیان اینکه ثبت‌نام خودروهای وارداتی چینی برای متقاضیان جدید احتمالاً از هفته جاری آغاز می‌شود، عنوان کرد: بسیاری از ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی که پیش از این در اسفند ۱۴۰۱ مبلغی را بلوکه کرده بودند، نسبت به انتخاب خودروهای چینی در سامانه یکپارچه اقدام نمی‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: طی مذاکرات صورت گرفته با بانک‌ها درباره بلوکه کردن پول ثبت نام متقاضیان جدید خودروهای وارداتی، در این خصوص اعلام آمادگی شده و در حال فراهم کردن سیستم‌ و فرایند کار هستند. بنابراین در آینده نزدیک و احتمالاً طی هفته جاری عرضه خودروهای چینی برای سایر مردم را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ضیغمی با بیان اینکه منتظر رسیدن خودروهای برندهای معتبر برای آغاز عرضه هستیم، گفت: ظرفیت عرضه خودرو به بالای ۲۵ هزار دستگاه رسیده است ولی لزوماً افراد در سامانه، خودروهای عرضه شده را انتخاب نمی‌کنند.

به نقل از مهر، رئیس سازمان توسعه تجارت، گفت: اصرار نداریم که مشتریان اجبارا یک خودروی خاص را انتخاب کنند. طبق توافق با شورای رقابت هر خودرویی که مازاد باشد برای سایر متقاضیان جدید در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز