شستا هفته آینده بازگشایی می‌شود؟/ امضای مقبول حسابرس پای صورت های مالی شستا

لست سکند

در میان فهرست نمادهای متوقف بورس شستا را شاید بتوان سرشناس ترین نماد به شمار آورد که البته بسیاری از سهامداران آن خوشنودی خود را از توقف این نماد در اوضاع نامساعد بازار سهام پنهان نمی کنند با این حال برخی دیگر از سهامداران هم نظر متفاوتی دارند.

به گزارش کاماپرس، معاملات نماد شستا از بزرگترین هلدینگ های بورس از 17 شهریورماه متوقف شده و با وجود گذشت یک ماه از توقف این نماد، تاریخ بازگشایی آن نامشخص است. بسیاری از سهامداران شستا توقف طولانی مدت این نماد را نوعی توفیق اجباری قلمداد می کنند و معتقدند اگر این نماد باز بود در یک ماه اخیر که بورس ریزش های سنگینی پشت سر گذاشت این نماد هم با کاهش قیمت شدید مواجه می شد. به عقیده آنها بازگشایی این نماد در روزهایی که بورس از فاز اصلاحی خارج شده و به تعادل رسیده باشد جمع کثیری از سرمایه گذاران بازار سرمایه را از زیانی که در صورت بازگشایی شستا در روزهای منفی عاید آنها می شد، می رهاند.

در مقابل عده ای از سهامداران شستا نیز معتقدند تاخیر در بازگشایی مشکلی را حل نمی کند و تنهاعطش فروش را افزایش می دهد. به عقیده آنها اگر شستا در همان روزهای نزولی بورس باز می شد اکنون اصلاح قیمت در این سهم نیز به صورت طبیعی اتفاق افتاده بود ولی اکنون مشخص نیست با بازگشایی شستا چه سرنوشتی در انتظار آن باشد.

در تازه ترین تحول مدیرعامل شستا از مهر مقبول حسابرسان بر گزارش های مالی این هلدینگ خبر داده و اظهار کرده است؛ با توجه به گستردگی دامنه فعالیت، تنوع شرکت‌ها و هلدینگ‌های زیرمجموعه، سابقه طولانی فعالیت و حجم عملیات در شرکت چند رشته‌ای شستا دریافت گزارش مقبول در شرکت اصلی و تلفیق پس از ۲۲ سال محقق شد.

راز آسمان پایتخت

مجمع شستا نیز قرار است در هفته پایانی مهرماه برگزار شود و برخی گمانه زنی ها از بازگشایی نماد شستا پیش از مجمع حکایت دارد با این حال مسئولان شستا و همچنین مسئولان بورس تاکنون درباره تاریخ بازگشایی این نماد اظهارنظر دقیقی نکرده اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز