شرط جدید خرید لاستیک سواری چیست؟

وزارت صمت، الزام ثبت اطلاعات خودرو برای فروش تایرهای سواری را رسماً به مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش کاماپرس، ، بعد از انتشار اطلاعیه سامانه جامع تجارت مبنی بر هماهنگی صورت گرفته با فراجا برای استعلام اطلاعات خودرو، از ۲۳ بهمن همزمان با ثبت اسناد فروش برای مصرف کننده تایر سواری، علاوه بر کدملی و شماره تلفن همراه خریدار، شماره برگ سبز خودرو و 5 رقم انتهای شماره شاسی نیز به صورت الزامی دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شرایط جدید خرید لاستیک‌های رینگ ۱۳و 14

همچنین وزارت صمت با ابلاغ نامه‌ای دیگر به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی، مواردی مربوط به نظارت بر توزیع لاستیک در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

راز آسمان پایتخت

به نقل از ایسنا، بر اساس آن اعلام شد که در رابطه با خرید تایر رینگ ۱۳ و ۱۴ ثبت سند خرده‌فروشی به یک کد ملی شماره شاسی شماره موتور، محدود به 4 حلقه به مدت یک سال شود.

همچنین مطرح شده، از آنجاکه با اعمال قاعده شفافیت ۸۰ درصد در طول یک هفته برای توزیع تایر توسط عمده فروش، احتمالا برخی از فعالان برای حذف این مانع با نقش خرده فروش و یا فروشگاه اینترنتی در سامانه فعالیت کرده و از ثبت توزیع کالا در سامانه جامع خودداری می‌کنند، لذا باید برای نقش خرده فروش و فروشگاه اینترنتی نیز قاعده مذکور اعمال شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز