شرایط فروش اقساطی کوییک اس

خرید اقساطی کوییک-کاماپرس

کوییک اس به عنوان یکی از رقبای اصلی پراید، طی پنج سال اخیر در بازار خودروی ایران مشتریان زیادی پیدا کرده است. این خودرو، فیس لیفت کوییک معمولی است که بر اساس پلتفرم تیبا2 تولید و به بازار عرضه می‌شود. از آنجایی که طی دو سال اخیر نرخ کوییک اس رشد زیادی داشته، خرید آن برای قشر متوسط سخت شده است. البته این خودرو با شرایط اقساطی نیز به فروش می­رسد که در ادامه به آن پرداخته می­شود.

به گزارش کاماپرس، کوییک اس، یکی از خودروهای رده متوسط بازار است که با امکانات مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای طی مسافت‌های طولانی و همچنین مسافرت‌ها باشد. طراحی این خودرو نسبت به نسل قبلی کوییک ساده، تغییر کرده است. چراغ‌های این خودرو کشیده شده و طراحی جلوپنجره آن نیز حالت نقطه‌ای دارد. در میانه جلوپنجره نیز نشان کرومی­رنگ سایپا دیده می‌شود. چراغ‌های مه ­شکن و روشنایی این خودرو درون یک قاب مشکی داخل سپر قرار دارد که به وسیله نوار مشکی رنگ به چراغ‌های اصلی متصل شده‌اند. طراحی چراغ‌های مه­ شکن و روشنایی به این شکل باعث اسپورت شدن کوییک اس شده است؛ ضمن اینکه برای طراحی ظاهری این خودرو از اسپلیتر رنگ نقره‌ای استفاده شده که به مراتب آن را جذاب‌تر می‌کند.

چراغ‌های عقب کوییک اس به وسیله خطوطی برآمده به هم متصل شده‌اند. دیفیوزر عقب این خودرو نیز طراحی اسپورتی دارد که مورد پسند مشتریان جوان است. روی سقف این خودرو، روف­رک (باربند) با طراحی مناسبی قرار دارد که شکل آن را به مراتب خاص‌تر و ویژه‌تر کرده است.

خرید اقساطی خودرو-کاماپرس

بررسی نکات فنی کوییک اس

از لحاظ فنی، خودرو کوییک اس به یک موتور 1.5 لیتری با چهار سیلندر و هشت سوپاپ به نام ام15 مجهز شده است که 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور دارد. تفاوت عمده این خودرو نسبت به نسل قبلی کوییک، تغییر دریچه گاز بوده که از سیمی به برقی تبدیل شده است.

سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع میله پیچشی است. این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را به دست آورد. مصرف سوخت کوییک اس در هر 100 کیلومتر 7.22 لیتر اعلام شده است. از لحاظ ایمنی، این خودرو به همه موارد ایمنی مناسب جاده‌های ایران تجهیز شده و دو کیسه هوا برای سرنشینان جلویی آن در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

امکانات رفاهی و مزایای کوییک اس

خودرو کوییک اس به دلیل داشتن امکانات رفاهی مانند چراغ روشنایی روز، نمایشگر تعویض دنده، سنسور نور و پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه، شیشه‌ها و آینه‌های برقی و سنسور پایش باد تایرها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این خودرو با وجود داشتن امکانات مذکور و قیمت مناسب‌تر نسبت به مدل‌های هم­رده، توانسته جایگاه مناسبی را در بازار به دست آورد و از جمله خودروهای پرمعامله باشد.

همانطور که اشاره شد، رشد قیمت کوییک اس در یکی دو سال اخیر، خرید آن را برای مشتریان واقعی سخت کرده است و خرید اقساطی این خودرو در شرایط کنونی می­تواند کمک حال آنان باشد.

خرید اقساطی کوییک اس از آرشا خودرو

“آرشا خودرو” یک شرکت معتبر در زمینه فروش نقد و اقساط خودروهای مختلف است که متناسب با شرایط خریداران، امکان خرید اقساطی کوییک اس و دیگر انواع اتومبیل‌ها را فراهم کرده و در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را به متقاضی تحویل می­دهد.

این مجموعه با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و وضعیت معیشتی خریداران حقیقی، شرایطی را فراهم کرده که همه متقاضیان بتوانند در طرح فروش اقساطی کوییک اس شرکت کرده و این خودرو را خریداری کنند. به همین دلیل میزان پیش پرداخت کوییک اس حداقلی بوده و همه افراد با سرمایه اندک نیز می‌توانند از پس پرداخت آن برآیند.

آرشا خودرو به متقاضیان کوییک اس، این تضمین را داده که پس از عقد قرارداد فروش اقساطی، خودرو یک ساعته تحویل مشتری می­شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانند به وبسایت /arshakhodro.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز