شرایط رزرو خودکار بلیط

تور لحظه آخری-کاماپرس

چه برای سفرهای کاری خود اقدام به رزرو بلیط کرده یا برای یک سفر تفریحی برنامه‌ریزی کرده باشید، احتمالا در فصل‌های پرتردد با مشکل تکمیل ظرفیت بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس مواجه شده‌اید. جست‌وجوی مداوم برای یافتن بلیط مورد نظر در تاریخی که قصد سفر دارید، شما را پیش از سفر ناامید، مضطرب و خسته می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به نحوه فرآیند رزرو خودکار در “مستربلیط” و مزایای آن پرداخته است.

مراحل رزرو خودکار مستربلیط

تنها با طی کردن چند مرحله ساده می‌توان از مزیت رزرو خودکار مستربلیط بهره لازم را برد. در ابتدا لازم است که زمان، مبدا و مقصد سفر را جست‌وجو و تعیین کنید. در مرحله بعد با فعال کردن گزینه «موجود شد، رزرو کن» مراحل جست‌وجوی 24 ساعته را به مستربلیط بسپارید. پس از این کار کافی است با ورود به حساب کاربری خود، پرواز مورد نظر را انتخاب کنید. فقط دقت کنید که مشخصات خود را به درستی وارد کرده باشید. در نهایت تنها نیاز دارید که کیف پول خود در مستربلیط را با مبلغ مورد نظر شارژ کنید. پس از رزرو موفقیت آمیز بلیط خودکار، اطلاعات مورد نظر برای شخص درخواست کننده از طریق پیامک اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است که برای فعال شدن هر رزروی که به صورت خودکار درخواست داده باشید، مبلغ 300 هزار تومان نیاز است. در صورت پیدا نشدن بلیط موردنظر، می‌توان وجه را استرداد یا از دیگر خدمات مستربلیط استفاده کرد.

 

راز آسمان پایتخت

رزرو بلیط-کاماپرس

مزایای رزرو خودکار در مستربلیط

قطعا بزرگترین مزیت استفاده از رزرو خودکار مستربلیط، صرفه جویی در زمان و آن هم در روزهای پرمشغله پیش از سفر است. هنگام رزرو خودکار احتمالا افراد مختلفی ممکن است برای یک پرواز یکسان درخواست خود را ثبت کنند؛ با این حال مستربلیط هیچ گونه اولویتی براساس زمان ثبت درخواست افراد قائل نمی‌شود و این فرآیند، کاملا به صورت تصادفی انجام می‌شود.

چنانچه برای رزرو خودکار بلیط هزینه ای پرداخت کنید، در صورتی که بلیط تهیه نشود، هزینه پرداختی به کیف پول عودت داده شده و امکان استرداد وجه پرداختی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : مستر بلیط
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز