شرایط رزرو تور اقساطی استانبول

تور اقساطی استانبول - کاماپرس

استانبول با ترکیب جذابی از تاریخ، فرهنگ و مدرنیته و آثار باستانی و خیابان‌های پرجنب‌وجوش، طیف متنوعی از جاذبه‌ها را برای سرگرمی گردشگران ارائه می‌کند. در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه‌های سفرهای خارجی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از طریق تور اقساطی استانبول به ترکیه سفر کنند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی که گردشگران قبل از رزرو تور اقساطی استانبول باید بدانند، پرداخته است.

جاذبه های گردشگری در تور استانبول

مسجد ایاصوفیه، مهم‌ترین جاذبه دیدنی در استانبول است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای معماری امپراطوری بیزانس شناخته می‌شود. این مسجد در قرن ششم میلادی در مرکز استانبول ساخته شده است.

کاخ توپکاپی، یکی از اقامتگاه‌های اصلی سلاطین امپراطوری عثمانی محسوب می‌شد و قدمت ساخت آن به قرن 15 میلادی باز می‌گردد. اتاق‌های کاخ توپکاپی با کاشی‌کاری‌های زیبا و نفیس پوشیده شده که توجه گردگشران را در تور اقساطی استانبول جلب می‌کند. لاله‌ها و سنبل‌های اطراف کاخ در فصل بهار منظره دیدنی و شگفت‌انگیزی برای بازدید ارائه می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جذابیت‌های استانبول، خرید کردن و گشت‌وگذار در بازار بزرگ است. بازار بزرگ استانبول با فانوس‌های رنگارنگ، مردم خوش‌برخورد و راه‌های پر پیچ و خم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سرپوشیده دنیا شناخته می‌شود. این بازار بیش از 60 خیابان و 4000 مغازه را در بر می‌گیرد و گردشگران می‌توانند یک روز از سفر خود را در تور اقساطی استانبول، به بازدید از آن اختصاص دهند.

راز آسمان پایتخت

آب انبار باسیلیکا یکی از مرموزترین و پیچیده‌ترین جاذبه‌های دیدنی در تور اقساطی استانبول است. این آب انبار در ابتدای توسعه شهر با قابلیت ذخیره و نگهداری 80 هزار مترمکعب آب ساخته شده و سیستم تصفیه آب استانبول را فراهم کرده است.

برج گالاتا نیز یکی دیگر از جاذبه­‌های گردشگری استانبول به شمار می­رود که قدمت آن به قرن 14 میلادی باز می‌گردد و در گذشته به عنوان سربازخانه و سیاه‌چال کاربرد داشت. این برج دارای 63 متر ارتفاع است و گردشگران در تور اقساطی استانبول می‌توانند بهترین منظره پاناروما از شهر را از بالای آن مشاهده کنند.

تور اقساطی استانبول - کاماپرس

بهترین زمان برای رزرو تور اقساطی استانبول

بهترین زمان برای رزرو تور اقساطی استانبول، اواسط بهار و اوایل پاییز در ماه‌های سپتامبر تا اکتبر است. آب‌وهوای استانبول در این بازه زمانی معتدل و بین 16 تا 25 درجه سانتی‌گراد متغیر است. در این زمان‌ها جمعیت‌ توریستی کمتری در اماکن دیدنی مانند ایاصوفیه یا مسجد آبی در مقایسه با سایر بازه‌های زمانی سال مشاهده می‌شود. آب‌هوای مدیترانه‌ای استانبول ممکن است زمستان‌های سرد و روزهای ابری زیادی را به همراه داشته باشد و در مقابل، ماه‌ آگوست و اوج تعطیلات تابستانی، پربازدیدترین و شلوغ‌ترین بازه زمانی سال در این شهر است.

تور اقساطی استانبول - کاماپرس

بهترین تجربیات در تور اقساطی استانبول

خیابان استقلال استانبول، یکی از معروف‌ترین گذرگاه‌های ترکیه است و سازه‌های دوران عثمانی و مدرن، فضای منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است. قدم زدن در این خیابان و بازدید از بوتیک‌ها، گالری‌های هنری و تئاترها، یکی از غنی‌ترین تجربیات سفر در طول تور اقساطی استانبول خواهد بود. انواع کباب، غذاهای دریایی، ادویه‌های مدیترانه‌ای و قهوه از مهم‌ترین انتخاب‌های غذایی افراد در طول این سفر است.

سفر با کشتی کروز در تنگه بسفر نیز یکی از اقداماتی است که گردشگران می‌توانند در برنامه‌ریزی سفر خود مد نظر قرار دهند. کشتی کروز در طی تنگه بسفر به آرامی حرکت می‌کند و فرصت لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی و کاخ‌های عثمانی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

تور اقساطی استانبول - کاماپرس

رزرو تور اقساطی استانبول از “باماسفر”

آژانس گردشگری باما سفر دارای بیش از 10 سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی، خدمات مختلفی مانند خرید بلیط هواپیما چارتری، اخد ویزای توریستی، دریافت وقت سفارت در سریع‌ترین زمان ممکن و صدور آنی بیمه مسافرتی را به گردشگران ارائه می‌کند. با توجه به افزایش هزینه‌های سفر، افراد می‌توانند بدون ضمانت و صرفا با پرداخت 20 درصد از هزینه سفر به صورت نقدی و کارمزد چهار درصد به ازای هر ماه، اقدام به رزرو تور اقساطی استانبول کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت باما سفر به آدرس https://bamasafar24.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 09300030525 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز