سکه 800 هزار تومان گران شد

در بازار طلا و سکه امروز قیمت ها افزایشی بود به صورتی که سکه تمام طرح جدید امروز دوشنبه 19 آبان ماه 1399 با افزایش 800 هزارتومانی قیمت مواجه شد.

به گزارش کاماپرس، حباب سکه هنوز به صفر نرسیده بود که قیمت ها طی ساعت های پایانی معاملات دیروز و همچنین در بازار امروز سیر صعودی به خود گرفتند. پیروزی بایدن تا اینجای کار برخلاف تصور نتوانسته آتش التهاب بازار سکه را خاموش کند و گرچه شوک شدیدی به بازار وارد کرد اما این شوک گذرا بود.

افزایش قیمت جهانی طلا شاید یکی از دلایل جهش 800 هزار تومانی قیمت سکه باشد ضمن آن که خوش بینی به بهبود سریع اوضاع اقتصاد ایران با انتخاب بایدن نیز کم کم جای خود را به واقع بینی می دهد.

آخرین قیمت انواع سکه

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امامی امروز با جهش 800 هزار تومانی که داشت به 13,700,000 (سیزده میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 5.83 درصدی داشته است. نیم سکه نیز امروز 500 هزار تومان گران تر شد و  به ۷,۴۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۶.۷۵ درصدی داشته است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۰۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون) تومان نرخ گذاری شد. همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۳.۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

قیمت طلا هم همان طور که پیشتر ذکر شد امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۴.۴۸ درصدی، از ۱,۱۶۳,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و سه هزار و هشتصد) تومان به ۱,۲۱۸,۵۰۰ (یک میلیون و دویست و هجده هزار و پانصد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز