سهم 90 درصدی شرکت ارتعاشات صنعتی از بازار لرزه‌گیر

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ارتعاشات صنعتی ایران از طراحی و تولید محصول جدیدی به نام لرزه‌گیر بلادری پلاس خبر داد.

پویان شهیدیان در گفت‌و‌گو با کاماپرس با بیان اینکه شرکت ارتعاشات صنعتی ایران به عنوان یک هلدینگ با 4 شرکت زیرمجموعه فعالیت می‌کند، اظهار کرد: شرکت اولیه که در زمینه صنایع لاستیکی فعالیت داشت، سال 1366 تأسیس شد. این شرکت از 28 سال پیش در زمینه اتصالات انعطاف‌پذیر لوله خصوصاً در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و همچنین تأسیسات فعالیت می‌کند.

به گفته وی، در این مجموعه 270  نیرو به صورت مستقیم و 120 پرسنل نیز به صورت غیرمستقیم با ما در ارتباط هستند.

«لرزه‌گیرهای لاستیکی بلادری پلاس» محصول جدید شرکت

مدیر فروش شرکت ارتعاشات صنعتی ایران در زمینه محصولات جدید این مجموعه، توضیح داد: هرساله با طراحی‌های جدید، نسخه به‌روز شده و بهینه‌تر محصولات خود را در نمایشگاه عرضه می‌کنیم. امسال نیز کالای جدیدی به نام لرزه‌گیرهای لاستیکی بلادری پلاس را با سیستم مهاربندی متفاوت و طول عمر بالا به بازار عرضه کردیم.

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به استانداردها و گواهینامه‌های اخذ شده توسط شرکت ارتعاشات صنعتی، گفت: محصولات شرکت استانداردهای اجماع، ISO ، DIN و استاندارد ملی ایران را اخذ کرده‌اند. به علاوه آزمایشگاه ما تحت عنوان «اصا» دارای گواهینامه ۱۷۰۲۵ بوده آزمایش‌های متعددی را در سطح آزمایشگاه‌های مرجع مانند بنیاد متالورژی رازی انجام می‌دهد.

شهیدیان در خصوص صادرات محصولات شرکت بیان کرد: مجموعه هنوز به صورت مستقل و جدی در این زمینه فعالیت نداشته و در حال حاضر نمایندگی‌های فروش ما، محصولات را به کشورهایی مانند عراق و افغانستان صادر می‌کنند.

برنامه توسعه و جذب نمایندگی مجموعه ارتعاشات صنعتی

 این فعال حوزه صنعت با تأکید بر حفظ کیفیت و مشتری‌مداری به عنوان برنامه همیشگی مجموعه بیان کرد: سالانه از طریق همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی مانند دانشگاه امیرکبیر و بهره‌گیری از دانش این مجموعه‌ها، کیفیت کالا و محصولات خود را ارتقا می‌دهیم.

در انتها مدیرفروش مجموعه در خصوص جذب نمایندگی نیز بیان کرد: مجموعه ارتعاشات صنعتی ایران به صورت تقریبی سهم 90 درصدی از بازار تأسیسات در زمینه لرزه‌گیر را در اختیار دارد؛ از این رو درخواست نمایندگی برای فروش محصولات ما زیاد است. در حال حاضر شرکت سیاستی برای افزایش تعداد نمایندگی‌های فروش ندارد.

شایان ذکر است، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران سابقه‌ای 50 ساله در عرصه صنعت دارد. افزایش اعتماد مشتریان، تولید انواع اتصالات انعطاف‌پذیر، پرورش نیروی انسانی ممتاز، کاهش قیمت تمام شده و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت از اهداف این مجموعه به شمار می‌رود. این مجموعه همچنین به عنوان شرکت پیشرو در تولید و تأمین محصولات مورد نیاز صنایع، در رابطه با تأمین تجهیزات صنعتی، مواد اولیه، ماشین آلات و… اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با ارایه آخرین و جدیدترین محصولات و تجهیزات خود در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات که 13 تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : شرکت ارتعاشات صنعتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز