سقوط هواپیمای ترکیش ایر در فرودگاه امام خمینی صحت ندارد

لست سکند

در پی شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها مبنی بر خطر سقوط هواپیمای ترکیش ایر در مناطق غرب تهران و مرتبط دانستن صدای آژیر خطر با این موضوع، مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش کاماپرس، شب گذشته – جمعه شب 10 بهمن ماه 1399- حوالی ساعت 23 و 30 دقیقه برخی شهروندان در غرب تهران از شنیده شدن صدای آژیر خطر در این مناطق خبر دادند. در همین زمان شایعاتی نیز از بروز نقص فنی در پرواز ترکیش ایر که از استانبول به مقصد فرودگاه امام خمینی حرکت کرده بود، در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد و صدای آژیر به خطر سقوط این هواپیما در مناطق غربی پایتخت نسبت داده شد. این درحالیست که این شایعات توسط مراجع قانونی در استانداری تهران و فرودگاه امام خمینی تکذیب شد.

در مورد صدای آژیر در غرب تهران حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران با تاکید بر نبودن هیچ مشکل امنیتی توضیح داد که این صدا به دلیل بروز نقص در سیستم ‌های صوتی یکی از مراکز در حوالی شهرک آزمایش بوده است.

درباره شایعه سقوط یا خطر سقوط هواپیمای ترکیش ایر نیز فرشید حسینی مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با تکذیب این شایعه به ایسنا گفته است: به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابرهای خطرناک CB خلبان این پرواز تصمیم گرفت به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ترکیش ایرلاینز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز