سفر به فیلیپین، بهشتی با سواحل آفتابی را در تور نوروز 1402 تجربه کنید

فیلیپین با داشتن بیش از ۷۰۰۰ جزیره، خود را به زیبایی هرچه تمامتر تزئین کرده و تبدیل به بهشتی با سواحل آفتابی شده تا گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مسئولان صنعت گردشگري كشور آسيايي فيليپين قصد دارند تا در آينده نزديك با معرفي جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي، فيليپين را به عنوان يك مقصد گردشگري سبز، به گردشگران جهان، به‌ويژه طبيعت‌گردان معرفي كنند.

دلایل زیادی برای سفر به این جزیره وجود دارد که در تور نوروز 1402 سلام پرواز نباید آن را از دست بدهید.

ال نیدو

ال نیدو که در پالاوان شمالی بر روی لبه ی خلیج باکوئیت واقع شده یکی از جاذبه های گردشگری پر طرفدار فیلپین است و بیشتر به خاطر جزایر و تالاب‌های بهشت‌مانندش و پوشش های سنگی، ماهی ها و مرجان های رنگارنگ مشهور است.

راز آسمان پایتخت

جزیره باتان

یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین، جزیره باتان است که به دلیل  صخره های سرسبز و آب های موجدار برای موج سواری، تپه های باشکوه و گاوهای در حال چرا، خانه های سنگی، کلیساهای اسپانیایی گردشگران زیادی به خود جذب می کند و به دلیل بازدید گردشگران چینی از آن مشهور شده است.

ساحل سفید

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید، ساحل سفید در بوراکای است. این پرجمعیت ترین ساحل جزیره است، اما در آن فرصت های زیادی برای قایق سواری و سایر ورزش های آبی خواهید یافت.

دریاچه پیناتوبو

یکی دیگر از بهترین جاذبه های فیلیپین، دریاچه پیناتوبو می باشد که بسیار زیبا و محصور کننده بوده و طبیعت زیبایی را به خود اختصاص داده است.این دریاچه در شمال غربی فیلیپین و در استان زامبالیز واقع شده و نام آن پس از زلزله سال ۱۹۹۱ و فعال شدن آتشفشان خاموشی انتخاب شد.

پل معلق

پل معلق در شهر سویا است.در طول سال‌ها، این پل که در اصل با بامبو بافته شده ساخته شده، به دلیل محبوبیت آن در بین گردشگران، نکات ایمنی در ساخت آن رعایت شده است پس نگران نباشید.

ویگان

این شهر قرن شانزدهمی، یکی از میراث های  جهانی یونسکو و یک نقطه توریستی محبوب در فیلیپین به شمار می رود که با موفقیت توانسته است منطقه تاریخی را حفظ کند، جایی که هنوز هم می توانید کالساس  را پیدا کنید.

جزیره بوراکی

جزیره بوراکی که یکی دیگر از جاذبه ی گردشگری فیلیپین می باشد بیشتر شبیه به به استخوان سگ است و ممکن است جزیره‌ای کوچک باشد، اما پایتخت ساحلی فیلیپین به شمار رفته ویژگی‌های عالی مانند چتربازی، موتورسواری، اسب‌سواری، غواصی و … در خود جای داده است.

صخره توباتاها

این صخره از دو جزیره مرجانی شمالی و مرجانی جنوبی تشکیل شده است که توسط کانالی عمیق به عرض تقریبی 5 مایل (8 کیلومتر) از هم جدا شده اند. به دلیل دیواره های مرجانی که صخره های مرجانی کم عمق به طور ناگهانی به پایان می رسد و جای خود را به اعماق زیاد می دهد، به یکی از محبوب ترین مکان های غواصی در فیلیپین تبدیل شده است.

پورتو گالرا

محبوب ترین سواحل ساحل سفید و ساحل سابانگ هستند که خرید، غذاخوری، شب زنده داری و اقامت در هتل را نیز ارائه می دهند. یکی دیگر از جاذبه های محبوب، بندر طبیعی خلیج Muelle با ردیف مغازه ها، رستوران ها و بارها است. بازدیدکنندگان همچنین می توانند برای دیدن برخی از بهترین صخره های مرجانی آسیا غواصی کنند یا در میان کشتی های غرق شده قدیمی و صدها گونه ماهی غواصی کنند.

تور نوروز 1402 فیلیپین را با سلام پرواز تجربه کنید

تور فیلیپین نوروز 1402 می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز