سبا کارت ؛ خدمت جدید از بانک پارسیان

بانک پارسیان-کاماپرس

باشگاه مشتریان بانک پارسیان کارتی با طراحی و قابلیت‌های متفاوت برای مشتریان در نظر گرفته که سباکارت نام دارد.

به گزارش کاماپرس، دریافت کنندگان سباکارت بانک پارسیان می‌توانند با مراجعه به باشگاه مشتریان برای خود امتیاز جمع‌آوری کنند و از این امتیازها یا به صورت تخفیف مثل تخفیف پوشش بیمه و…. استفاده یا به صورت کارت اعتباری از بانک دریافت کنند.

سباکارت همچنین این امکان را در اختبار دارنده می‌گذارد تا از فروشگاه‌های منتخب بانک پارسیان از تخفیف یک تا 49 درصدی بهره‌مند شود.

متقاضیان همچنین می‌توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه به همراه بانک پارسیان به صورت آنلاین در این طرح ثبت‌نام و سباکارت خود را دریافت کنند.

متقاضیان برای کسب امتیاز در باشگاه ابتدا باید طرح مورد نیاز خود را فعال کنند. پس از آن شرایط و میزان کسب امتیاز برای هر فردی مشخص می‌شود که بر اساس آن از باشگاه مشتریان امتیاز دریافت خواهد شد که با جمع‌آوری آن می‌توان از قابلیت‌های کارت سبا استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که خدمات و پاداش‌های باشگاهی سطوح مختلفی دارد که بر اساس سطح پاداش مورد نظر به فرد تعلق می‌گیرد. بدیهی است که هر چه سطح فرد در باشگاه مشتریان بانک پارسیان بیشتر باشد، از پاداش و خدمات بیشتری برخوردار خواهد شد. هر مرحله حدنصابی دارد که با دریافت حدنصاب فرد وارد سطح بالاتری می‌شود.

از پاداش‌های باشگاه مشتریان می‌توان به خدمات ویژه شعب، خدمات تخفیفی و… اشاره کرد که هر فرد نسبت به نیاز خود می‌تواند آن را انتخاب کند.

از مزیت‌های سپرده سبا پارسیان می‌توان شرکت در قرعه کشی یا عدم شرکت در قرعه کشی را نام برد  که مشتریان می‌توانند به صورت اختیاری میان آن‌ها انتخاب کنند؛ مبنای قرعه‌کشی امتیازات کسب شده خواهد بود و دوره‌های زمانی شرکت در قرعه‌کشی سه ماهه تعیین شده است. البته اگر فردی عدم شرکت در قرعه کشی را انتخاب کند سپرده سبا به امتیازات بانکی وی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز