سامانه‌ های یکپارچه بزرگ فردا را می‌شناسید؟

لست سکند

شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا- سهامی خاص- به منظور ارائه راهکارهای جامع بانکی برای بانک‌های بزرگ آینده‌‌نگر و با حمایت گروه توسن و جمعی دیگر از فعالان صنعت شکل گرفت. این شرکت به ارائه راه‌حل‌های ویژه‌ای در حوزه سامانه‌های یکپارچه بانکی- سیب- و ایجاد راهکارهای مبتنی بر پردازنده‌های بزرگ و نرم‌افزارهای بنیادی و بانک‌های اطلاعاتی شرکت آی.بی.ام- ماشین‌های اداری بین‌المللی- می‌پردازد.

ارزش‌های بنیادین این مجموعه آینده نگری، نوآوری، دگرگونی و دانش محوری معرفی شد. این مجموعه در نظر دارد به انتخاب اول بانک‌ها و موسسات مالی مقیاس بزرگ در زمینه ارائه راهکارهای بانکداری نوین تبدیل شود.

کاماپرس در ادامه اطلاعاتی درباره این مجموعه بیان می‌کند که برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک و علاقمندان به این عرصه مفید و موثر خواهد بود؛

1. شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا- سهامی خاص- یا تی.ال.اس در سال 1392 کار خود را آغاز کرد. مدیریت این مجموعه را علی رحیمی پور بر عهده دارد. سرمایه این شرکت 1 میلیارد ریال اعلام شد. مرکزیت آن در تهران قرار دارد و زیر مجموعه شرکت توسن محسوب می‌شود.

2. محصولات این مجموعه شامل معماری سرویس‌گرا اس.اُ.آ، طراحی بر اساس چهارچوب‌های کسب و کار بنکو و… است. معماری سرویس‌گرا اس.اُ.آ در واقع روشی جدید و در حال تکامل برای ساخت برنامه‌های توزیع شده به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

3. مشتریان این شرکت بانک‌های مثل ملت، ملی ایران، پست بانک ایران، رفاه کارگران، تجارت و مسکن هستند. شرکای تجاری این مجموعه نیز شرکت‌های توسعه نرم افزاری نگین- توسن-، تکنو توسن و داده پردازی ایران اعلام شدند.

4. این مجموعه در سال گذشته نخستین و دومین دوره مقدماتی چارچوب بی.آی.آ.ان- شبکه معماری صنعت بانکداری- را برگزار کرد.

۵. سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا- سهامی خاص- در انتشار کتاب بایان 2019 مشارکت داشت. این کتاب در حوزه چارچوبی برای معماری صنعت خدمات مالی و بانکداری است.

۶. مجموعه تی.ال.اس در پروژه طراحی و تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال بانک توسعه تعاون حضور داشت. این شرکت در ششمین همایش بانکداری و نظام‌های پرداخت حضور داشت و کارگاه آموزشی نیز برگزار کرد.

مرتبط با : سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز