سارقان چطور بچه پولداراها را خفت می‌کنند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

جانشین پلیس پایتخت در واکنش به فیلم منتشرشده از شیوه جدید خفت گیری در خیابان های پایتخت که در آن خودرو تعدادی از بچه پولدارها به سرقت رفت ، از دستگیری چند متهم در این زمینه خبر داد.
به گزارش کاماپرس، چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از افراد با لگد زدن به خودروی شهروندان – که با توجه به مدل بالا بودن خودرویشان در فضای مجازی به عنوان بچه پولدارها توصیف شدند – تصادفی ساختگی در خیابان‌ها ایجاد می‌کردند و پس از متوقف ساختن خودرو و پیاده شدن سرنشینانش، راننده را مورد ضرب و شتم قرار داده و در همین حین با استفاده از فرصت به وجود آمده، خودرو شهروندان را به سرقت می‌بردند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره فیلم خفت گیری منتشر شده در فضای مجازی به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: شهروندان باید در زمان مواجه شدن با چنین صحنه‌هایی آرامش خود را حفظ کنند و در ابتدا درب خودروهایشان را قفل و شیشه‌ها را بالا ببرند.

در تصادف های ساختگی از خودرو پیاده نشوید!

او می افزاید: شهروندان در چنین لحظاتی به هیچ عنوان نباید از خودروی خود پیاده شوند و بلافاصله باید با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس بگیرند و با اعلام موقعیت و موضوع شکایت خود منتظر حضور ماموران پلیس در محل باشند.
سرهنگ موقوفه‌ای اظهار می کند: در صورتی که ضاربان قبل از حضور ماموران پلیس اقدام به فرار کنند، شهروندان باید مشخصات ظاهری افراد، شماره پلاک یا حتی بخشی از شماره پلاک موتورسیکلت و خودرو‌های آن‌ها را در ذهن خود ثبت کنند تا بحث کارشناسی ماموران انتظامی به خوبی و با سرعت بهتری انجام شود.

راز آسمان پایتخت

او می گوید: ماموران پلیس در سطح کلانتری‌های پایتخت در حال انجام گشت‌زنی‌های خیابانی هستند و در صورت مشاهده موارد مجرمانه برای بررسی موضوع ورود خواهند کرد.
ناگفته نماند که پیش از این هم پلیس پایتخت بار‌ها به شهروندان درباره این نوع زورگیری ها هشدار داده بود و پرونده‌های مختلفی هم با عنوان زورگیری از شهروندان با ایجاد تصادفات ساختگی تشکیل شده و متهمانی هم دستگیر شده بودند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز