ساده‌ترین مدل بافت مو برای سال 1403 + هزینه بافت مو

ساده‌ترین مدل بافت مو برای سال 1403 + هزینه بافت مو کاماپرس

بافت مو اگرچه شکل و شمایلی تازه در استایل مو ایجاد می‌کند و برای یک تغییر چهره اساسی در مهمانی‌ها بسیار کاربردی است اما همه می‌دانیم که آنقدرها هم کار راحتی نیست. به‌خصوص اگر در بافت مو مبتدی باشیم یا دستکاری چندباره یک بخش از مو برای بافت درست از حوصله‌مان خارج باشد، این کار به مراتب سخت‌تر می‌شود.

با این‌حال قرار نیست به آسانی استایل‌های جذابی که می‌شود با آن‌ها در نوروز ظاهر شد را از دست بدهیم، به همین‌خاطر قبل از هرچیزی سراغ بافت‌های ساده اما شیک و کم دردسر می‌گردیم.

کاماپرس در این گزارش ساده‌ترین مدل بافت مو برای سال 1403 را با جست‌وجو در مراکز ارائه‌دهنده بافت مو در خانه، همراه با هزینه انجام این خدمت، شرح می‌دهد.

بافت مو هرچه شل‌تر، بهتر

سفت بافتن موها یکی از متداول‌ترین اشتباهاتی است که مبتدیان هنگام بافت مو آن را بارها و بارها انجام می‌دهند. اما این سفت بافتن، آنقدر که ریشه‌های مو از هم جدا شوند و شکاف بین لایه‌ها مشخص باشد، آسیب جدی به مو وارد می‌کند و ریزش آن را افزایش می‌دهد. اما این تمام مشکلی نیست که با بافت موی سفت داریم.

سفت بافتن تمام نقص‌هایی که بافت دارد را مشخص می‌کند. بنابراین شانس خطا در این مدل بسیار کم است و اگر نتوانید مدل دلخواه‌تان را درآورید، تمام تلاش‌ها بیهوده خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بافت مو هرچه شل‌تر، بهتر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

هنگام بافت مو روغن را فراموش نکنید

اگر از کشش‌های کافی و متعادل در مو استفاده می‌کنید، نیمی از خطر ریزش مو را رفع کرده‌اید. اما استفاده از روغن‌های متناسب با مو بار آن نصف دیگر را به دوش می‌کشد و به تغذیه و سلامت مو کمک می‌کند. درکنار این ویژگی‌ روغن‌ها صافی مو را حین بافت حفظ می‌کنند و این برای داشتن بافت‌هایی یکدست و ثابت کاربردی است.

هنگام بافت مو روغن را فراموش نکنید کاماپرس

روی روبالشی ابریشم بخوابید

وقتی قصد دارید از شب قبل برنامه‌ریزی‌های مربوط به بافت مو را انجام دهید، بهترین کار این است که روبالشتی خود را با یک پارچه ابریشم بپوشانید یا با روبالشتی از همین جنس تعویض کنید. این نوع از روبالشتی به‌شکل قابل توجهی ریزش مو را کاهش داده و حالت مو را تا جای ممکن حفظ می‌کند.

روی روبالشی ابریشم بخوابید کاماپرس

بافت مو برای موهای خیس نیست

نکته‌ای ممکن است بسیاری از ما آن را به اشتباه انجام داده باشیم، بافت مو در حالت خیس و بعد از حمام است. این کار ضرر جدی به ساقه مو وارد کرده و در صورت خرابی بافت، شکل مو را برای بافت مجدد از بین می‌برد.

بافت مو برای موهای خیس نیست کاماپرس

ساده‌ترین مدل بافت مو در بهار 1403

بافت مو مدل پیگ تیل( pigtail)

برای شروع این بافت، موها را از پشت به چهار بخش تقسیم کرده و هر بخش را به صورت بافت دوتایی یا چهارتایی ببافید.

بافت مو مدل پیگ تیل( pigtail) کاماپرس

بافت مو مدل دو رنگ ( Two-Toned Braids)

دو پارچه یا بند بلند و نازک نخی کافی است تا این بافت را انجام دهید. برای این بافت موی جسورانه، یکی از بندها را به‌جای یکی از دسته‌های مو بگیرید و مو را با آن ببافید، سپس انتهای مو و بند را به شکل دلخواه گره بزنید.

بافت مو مدل دو رنگ ( Two-Toned Braids) کاماپرس

بافت مو مدل دم اسبی دو بافت ( Double Braided Ponytail)

اگر موهای خود را دم اسبی بسته‌اید و نیاز به تنوع دارید، دم مو را به دو بخش تقسیم کنید و هر بخش را جداگانه ببافید.

بافت مو مدل دم اسبی دو بافت ( Double Braided Ponytail) کاماپرس

هزینه خدمات بافت مو در خانه

مراکز ارائه‌دهنده خدمات در خانه بافت مو را با قیمت‌های متنوعی، بسته به مدل و نوع بافت و حجم مو انجام می‌دهند. معمولا هزینه این بافت‌ها به‌صورت شاخه‌ای و به‌ازای هر بافت محاسبه می‌شود. این هزینه در اسفند ماه 1402 از حدود 200 هزار تومان برای بافت تک و تا 2 میلیون و 100 هزار تومان برای بافت آفریقایی با موی اضافه، متفاوت است.

هزینه خدمات بافت مو در خانه کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچارهاسپاردهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز