زمانی برای مردن نیست؛ پرفروش ترین فیلم کرونا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

« زمانی برای مردن نیست » از رقم فروش 549 میلیون دلار عبور کرده و در باکس آفیس بین المللی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سینما اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از هالیوود ریپورتر، بیست و پنجمین جیمزباند، با کارگردانی کری فوکوناگا و آخرین بازی دنیل کرگ در نقش اصلی، همچنان موفق است.

راز آسمان پایتخت

این فیلم در هفته گذشته در استرالیا نیز اکران شد و با بیش از 8.2 میلیارد فروش، بیشترین فروش در دوران پاندمی را به دست آورد. استرالیا آخرین بازار بزرگ باقی‌مانده برای این فیلم بود که به طور کلی باعث شد فروش کل جهانی «زمانی برای مردن نیست» به بیش از 708 میلیون دلار برسد. این فیلم از حیث فروش کل جهانی هم با ۷۲۱ میلیون دلار از همه عناوین دوران پاندمی جلوتر است.

داستان وقت مردن نیست، از این قرار است که پنج سال بعد از وقایع پرونده اسپکتر، درست در زمانی که به نظر می‌رسد جیمز باند بعد از مدت طولانی قادر به تجربه یک زندگی عادی است، دوست قدیمی وی به سراغش آمده و همین مسئله پای باند را به پرونده ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند. به زودی مشخص می‌شود که تروریستی مرموز مسئول این کار است و دنیا در آستانه مواجهه با خطری است که پیش از این، آن را تجربه نکرده‌است.

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز