رکود در بازار و افزایش وام لوازم خانگی

لست سکند

به گفته یکی از کارشناسان بازار طی سال‌های قبل، از بهمن‌ماه مردم برای خرید لوازم خانگی به بازار مراجعه می‌کردند در حالی‌که امسال با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی خریدی به آن صورت وجود نداشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته مزدک منافی، مدیرعامل مجموعه دیبا پشتیبان، اوضاع فروش بازار لوازم خانگی نسبت به سال قبل بسیار کاهشی بوده و این اوضاع به قسمت خدمات نیز کشیده شده است. کمیاب شدن و بالا رفتن قیمت قطعات را شاید بتوان دلایل کاهش خرید در بازار دانست.

منافی افزود: قیمت و کمیاب شدن قطعات سبب شده تا تعمیرات نیز برای مردم  پرهرینه‌تر باشد و بسیاری افراد با قیمت گرفتن از چند مجموعه گاهی از تعمیرات صرف‌نظر کنند. بسیاری از مردم حتی تعمیر کردن برخی وسایل که عموما غیرضروری است را به سبب گرانی‌ها به وقت دیگری موکول می‌کنند.

مدیر مجموعه دیبا پشتیبان در رابطه با اوضاع بازار در شب عید گفت: امسال شرایط بسیار متفاوت است زیرا بسیاری خریداران از بهمن ماه خرید خود را آغاز می‌کردند اما امسال با اوضاع قیمت‌ها به نظر می‌رسد بازار شب عید رونق خاصی نداشته باشد.

راز آسمان پایتخت

به گفته منافی رونق بازار لوازم خانگی و قطعات در شب عید نهایتا 15 یا 20 درصد خواهد بود و افزایشی بیش از این نخواهد داشت.

راه‌ حل های کاهش مشکلات بازار لوازم خانگی

مزدک منافی اشاره کرد: رونق بازار لوازم خانگی و کاهش مشکلات را نمی‌توان به صورت مستقیم به بازار لوازم خانگی مرتبط دانست زیرا این بازار تحت مسائلی همچون اقتصادی و اجتماعی مانند دیگر بازاها است. اما از راه‌حل‌هایی که می‌تواند کمی تاثیرگذار باشد می‌توان به ارائه تسهیلات مانند خرید قسطی لوازم خانگی و افزایش قیمت وام خرید لوازم خانگی و تناسب آن با قیمت کالاهای موجود در بازار اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیبا پشتیبان ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز