روند گسترش جارو تراکتوری ؛ از خارج تا داخل ایران

جارو تراکتوری_کاماپرس
لست سکند

جارو تراکتوری که معروف‌ترین نوع آن جارو بابکتی است تا چند سال پیش از خارج وارد ایران می‌شد. بنابراین قیمت این محصولات برای متقاضیان زیاد تمام می‌شد و همه صاحبان حوزه‌های صنعتی و مشاغل مختلف امکان خرید و استفاده را نداشتند اما با بومی سازی دانش ساخت این محصول، شرایط برای خریدن آن با نرخ مناسب فراهم شده است.

به گزارش کاماپرس، جارو تراکتوری قدمت زیادی دارد و از سال‌های دور در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گرفت. این محصولات در خارج از ایران طی گذشته سال‌ها تکامل پیدا کرده و در انواع پشت بند، جلوبند، جاروهای چمن و … دسته بندی می‌شوند. همه این نوع جاروها تا حد زیادی آشغال و ناخالصی روی سطوح مورد نظر را جمع آوری کرده و آن‌ها را پاکسازی می‌کنند.

بهترین نوع جارو تراکتوری چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟

در حال حاضر بهترین مدل جارو تراکتوری به راحتی و با چند حرکت، از طریق موهای برس، سطوح خشک را جمع و جور کرده و جمع آوری زباله‌های مختلف از روی این نوع سطوح را انجام می‌دهند. زباله‌های جمع آوری شده توسط این نوع جاروها به داخل قیف یا کیسه جمع آوری منتقل می‌شوند. در صورتی که زباله‌های جمع آوری شده به کیسه منتقل شده و محفظه پر شود، باید عملیات تخلیه آن اتفاق بیفتد تا در ادامه عملکرد این نوع جاروها با مشکلی مواجه نشود. از میان تمام جاروهای بازار، جارو بابکتی بیشتر مورد توجه مشتریان قرار دارد.

جارو تراکتوری مناسب در ایران وجود دارد؟

طی چند سال گذشته بومی سازی این محصولات در ایران با به کارگیری دانش خارجی‌ها اتفاق افتاده است. هم اکنون بهترین نوع این جاروها با برس مناسب و آپشن‌های ویژه در بازار وجود دارد.

یکی از تولیدکنندگان این محصولات بابکت ایران است. این مجموعه باقدمت و باتجربه توانسته طی سال‌های اخیر انواع جلوبند جارو بابکت را تولید و به بازار عرضه کند. تولیدات این مجموعه متناسب با ساختار محیط‌های مختلف قابل سفارشی سازی یا نصب آپشن‌هایی مانند بغل زن یا آبپاش است.

راز آسمان پایتخت

همچنین بابکت ایران در زمینه واردات و عرضه انواع بابکت، مینی لودرهای بابکتی ایرانی و خارجی صفر و کارکرده نیز سابقه دارد. این مجموعه محصولات مذکور را با گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش عالی به مشتریان عرضه می‌کند.

درباره بهترین تولیدکننده و عرضه کننده جارو تراکتوری بیشتر بدانید

بابکت ایران یک مجموعه باسابقه در زمینه ارائه انواع تراکتور بابکتی و ملزومات یا محصولات قابل اتصال به آن است. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود همواره تلاش کرده تا تمامی اصول و ضوابط مشتری مدارانه را در جریان معاملات سرلوحه کار خود قرار بدهد.

این مجموعه به منظور رفاه و راحتی مشتریان خود، سایت اینترنتی را راه اندازی کرده است. مشتریان با مراجعه به این سایت امکان کسب اطلاعات درباره انواع بابکت و ملزومات و ملحقات آن را دارند. سپس مشتریان می‌توانند از طریق همین درگاه سفارش مدنظر خود را ثبت کرده و خرید داشته باشند. این مجموعه سفارشات ثبت شده را طی 24 ساعت برای مشتریان تهرانی و 72 ساعت برای مشتریان شهرستان ارسال خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز