ویژگی ها و مزایای رقیب تازه سولانا

یکی از رمزارزهایی که به جهت سرعت بالای تراکنش و کارمزد پایین، استقبال خوبی داشته، رمزارز سولانا است. اما اکنون رمزارز جدیدی به نام پاندوشی در تلاش برای پیشی گرفتن از سولانا است و قصد تصرف جایگاه آن را دارد. این رمزارز ویژگی‌های نوآورانه و توکنومیک‌های قوی را از خود به نمایش گذاشته، به همین دلیل برخی معتقدند از سولانا پیشی خواهد گرفت.

به گزارش کاماپرس، رمزارز پاندوسی با پشتیبانی از ترکیب منحصر به فرد امور مالی غیرمتمرکز، توکن‌های غیرقابل تعویض، متاورس‌ها و موارد دیگر متمایز می‌شود. این پروژه روی محور توکن پامبو تمرکز پیدا کرده است. این رمزارز روی تمرکززدایی واقعی، دفاع از حریم خصوصی و ترویج آزادی مالی تمرکز دارد. این رمزارز در حال حاضر در مرحله پیش فروش نهایی قبل از آغاز عرضه است.

ارزشمندی پاندوشی

پاندا چین در هسته پاندوشی قرار گرفته است. پاندا چین یک بلاکچین دو لایه اثبات سهام با کارایی بالا بوده که برای نیازهای پروژه مورد طراحی قرار گرفته است. این زیرساخت سفارشی میکرو کارمزدهایی را تشکیل داده که هزینه تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد و باعث پذیرش صرافی غیرمتمرکز پاندوشی می‌شود.

کیف پول پاندوشی نیز ارزشمند است. این کیف پول به کاربران اجازه داده تا با برنامه‌‌های غیرمتمرکز تعامل داشته باشند. همچنین کارت‌های نقدی این رمزارز در دنیای واقع وجود دارد که خرید ارزهای دیجیتال دیگر را ممکن ساخته است.

پانوشی با برنامه ریزی مستمر، من جمله ادغام ان اف تی و متاورس در حال کسب آمادگی برای رشد انفجاری و زیاد پس از عرضه و راه اندازی هستند.

راز آسمان پایتخت

توکنومیک‌های قابل توجه پاندوشی

رمزارز پاندوشی از توکنی برای کاهش تورم با مکانیزم خرید و سوزندان داخلی بهره می‌برد. این ویژگی باعث کاهش عرضه در گردش شده و شرایط را برای افزایش قیمت در راستای افزایش تقاضا شکل می‌دهد.

این رمزارز مشوق‌هایی دارد که با وجود آن‌ها دارندگان از فروش دارایی‌ها منصرف شده و بیشتر به سمت نگهداری آن سوق داده می‌شوند. استیکینگ سهام و جوایز مشارکت پرداخت شده در پامبو از جمله مشوق‌ها هستند. با کاهش سکه‌های موجود به زیر 80 درصد عرضه، سوزاندن توکن‌ها پایان پیدا کرده و پامبو پتانسیل مثبت خود را نگه می‌دارد.

پامبو باعث کاربردی شدن کلیه اکوسیستم محصولات پاندوشی شامل صرافی غیرمتمرکز، بلاکچین لایه دو، کیف پول پاندوشی و کارت‌های نقدی رمزارزهای می‌شود. پامبو بیشتر به دنبال ایجاد رشد پایدار در اکوسیستم پاندوشی است.

منبع: https://blog.sarafi.io/new-competitor-to-solana-set-to-outperform-sol/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز