رشد قابل توجه شاخص های بلاک چین NEAR

یکی از رمزارزهایی که در نوسانات اخیر دنیای کریپتو خودنمایی کرد و رشد قابل توجهی داشت، ارز دیجیتال نیر (‌NEAR) بود. طبق اخبار و اطلاعات موجود، تمامی شاخص‌های بلاکچین نیر نزدیک به 200 درصد رشد داشته‌اند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از میساری کریپتو، آدرس‌های فعال روزانه، ارزش بازار در گردش و میانگین تراکنش‌های روزانه نیر همگی بالغ بر 200 درصد رشد داشتند. این رشد فوق العاده نشانگر فعالیت گسترده و افزایش میزان استفاده از نیر است. بررسی‌ها نشان داده که آدرس‌های فعال بیشتری در روز به نیر سر می‌زنند و این موضوع تعامل بیشتر کاربران را با شبکه رمزارز مذکور نشان می‌دهد. رشد ارزش بازار و حجم معاملات این رمزارز نیز اتفاق افتاده که نشان دهنده فعالیت اقتصادی و ارزش گذاری دارایی است و مستقیما روی قیمت ارز دیجیتال مذکور اثر دارد.

رمزارز - کاماپرس

محدوده مقاومت و حمایت مورد توجه برای نیر کدام است؟

نیر با وجود نوسانات بازار رمزارها توانسته به یک سطح حمایت خوبی برسد و معامله گران خود را امیدوار کند. در حال حاضر حمایت پرقدرت این رمزارز مرز 2.6 دلاری است. این سطح حمایتی اهمیت زیادی دارد و به نظر فعالان نقطه شروعی برای رشد بیشتر نرخ در روزهای آینده خواهد بود. هم اکنون این ارز دیجیتال در محدوده 3 دلاری خرید و فروش می‌شود. در شرایط کنونی این رمزارز سطح مقاومتی 3.2 دلاری را در مقابل خود دارد. در صورتی که نیر بتواند از این مرز قیمتی بگذرد، اوج زیادی خواهد گرفت و خود را به مقاومت بعدی، 3.6 دلاری، نزدیک خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به شتاب قیمتی کنونی نیر، رشد قابل توجه بلاکچین و بهبود اوضاع بازار کریپتو، احتمالا روند صعودی این رمزارز ادامه پیدا خواهد کرد. تا جایی که این امکان وجود دارد نیر به مرز 4 دلاری برسد و بار دیگر بالاترین مرز قیمتی خود را به دست آورد.

منبع: https://blog.sarafi.io/near-surges-by-200-in-every-metric/ 

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز