رایج‌ ترین علل تعمیرات موبایل سامسونگ

تور لحظه آخری-کاماپرس

سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های جهان در دنیا محسوب می‌شود که فهمیدن دلیل آن هم آسان است. گوشی‌های گلکسی سامسونگ براق و ظریف بوده و از فناوری قدرتمندی استفاده می‌کنند؛ با این حال، غیرمنطقی است که انتظار داشته باشیم گوشی‌های سامسونگ غیرقابل آسیب و نشکن باشند. حتی اگر تلفن شما در شرایط عالی باشد، احتمالا حداقل یک بار گذرتان به مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ افتاده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی رایج ترین علل تعمیرات موبایل سامسونگ پرداخته است.

آسیب به صفحه نمایش

صفحه نمایش تلفن‌های همراه با فناوری مینیاتوری شکننده و گران قیمتی تولید می‌شود. رایج‌ترین آسیب وارده به تلفن‌های همراه معمولا صفحه نمایش بوده و دلیلش هم این است که صفحه نمایش عموما در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. در واقع بیشترین استفاده از این صفحه‌نمایش‌ها از زمانی آغاز شد که عمر استفاده از صفحه‌کلیدهای فیزیکی به سر آمد.

همه ما ترس افتادن تلفن خود را تجربه کرده‌ایم. تلفن همراه از دست شما می‌لغزد و در عرض چند ثانیه، دستگاهی که انبوهی اطلاعات را در اختیار دارد، به راحتی خرد می‌شود. پس از آسیب دیدگی، تنها یک متخصص تعمیرات موبایل می‌تواند صفحه نمایش شما را تعویض کند. برای راحتی بیشتر، به دنبال مراکزی باشید که بتوانند این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

مشکلات گوشی آب خورده

خواه هنگام شستن لباس‌ها یا صرف یک نوشیدنی، آسیب ناشی از آب می‌تواند به زندگی تلفن همراه شما پایان دهد. متاسفانه اکثر ضمانت‌ها، خسارت آب را پوشش نمی‌دهند. در این شرایط بهتر است که فوراً تلفن خود را نزد یک تعمیرکار واجد شرایط ببرید تا ببیند که آیا قابل تعمیر است یا خیر. البته باید توجه داشت که رطوبت می‌تواند به مرور زمان باعث خوردگی دیگر قطعات شود.

راز آسمان پایتخت

در صورت برخورداری از گوشی سامسونگ، مراجعه به تعمیرات موبایل سامسونگ در سریع‌ترین حالت ممکن، بهترین گزینه برای زنده کردن گوشی و جلوگیری از آسیب بیشتر است. البته، بسیاری از گوشی‌های هوشمند مدرن دارای رتبه IP مقاومت در برابر آب هستند که باعث آرامش خاطر می‌شود، اما همچنان بهتر است که خطر غوطه‌ور شدن گوشی‌ در آب را کاهش دهید؛ به‌ویژه در آب‌های نمکی که به ساختار تلفن همراه آسیب بیشتری وارد می‌کند.

تعویض باتری آسیب دیده

باتری گوشی به طور طبیعی در طول ماه‌ها استفاده، تحلیل می‌رود. متاسفانه فناوری مرتبط به باتری به اندازه کافی برای رفع این مشکل پیشرفت نکرده است؛ بنابراین باید انتظار داشت که در طول عمر گوشی هوشمند خود، حداقل یک بار باتری آن را تعویض کنید. یک تکنسین باتجربه می‌تواند تست تشخیص سلامت باتری انجام دهد تا مشخص شود که چه مشکلات دیگری بر عملکرد آن تأثیر مخرب دارد.

اگر باتری گوشی شما در زمانی که به تازگی تلفن خود را خریداری کرده‌اید، در حدود 80 تا 85 درصد از عملکرد خود افت می‌کند، بهتر است که به فکر جایگزین کردن آن باشید.

تعمیرات موبایل سامسونگ-کاماپرس

داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ

گرمای بیش از حد، چیزی است که مستقیما به باتری گوشی شما مربوط می‌شود؛ با این حال دمای محیط نیز تاثیر قابل توجهی بر سطح گرمایش تلفن دارد. احتمالا بارها متوجه گرم شدن غیر عادی گوشی خود در تابستان شده‌اید.

یکی دیگر از دلایل احتمالی داغ شدن گوشی، شارژ شدن گوشی است. اگر هنگام استفاده از تلفن همراه در هنگام شارژ، دمای آن بیش از حد بالا می‌رود، بهتر است به سراغ تعویض باتری گوشی خود باشید تا این مشکل به صورت اساسی حل شود. اگر تمایل ندارید که باتری خود را تعویض کنید، لااقل از برخورد مستقیم گوشی با نور خورشید جلوگیری کنید و هنگام شارژ، از تلفن همراه خود استفاده نکنید. درصورت عدم استفاده از داده تلفن همراه نیز بهتر است که گوشی را خاموش کنید.

پورت‌های شارژ آسیب دیده

یکی از قسمت‌های گوشی که به‌طور پراکنده دچار اختلال می‌شود، درگاه شارژر است. توجه داشته باشید که اولین علامت، واضح‌ترین علامت است. بنا به دلایلی، شما نمی‌توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید؛ حتی اگر شارژر به درستی به درگاه آن و به یک پریز دیواری متصل شده باشد. دو موردی که باید هنگام تشخیص پورت شارژر گوشی‌های سامسونگ گلکسی بررسی کنید، سلامت کابل شارژر و پریز دیوار است. ممکن است که پورت شارژر سالم باشد، اما کابل یا سوکت مشکل داشته باشد.وجود رطوبت در پورت شارژر سامسونگ نیز از دیگر نشانه‌های تعویض آن است. در این شرایط، در ابتدا از یک پارچه خشک برای پاک کردن رطوبت باقی مانده استفاده کنید و اجازه دهید که درگاه شارژر در هوا خشک شود و سپس گوشی خود را شارژ کنید. اگر این کار نتیجه مثبت نداد، باید به فکر تعویض آن باشید.اگر هنگام تلاش برای شارژ گوشی سامسونگ خود، اخطار «دما خیلی پایین» دریافت می‌‌کنید، احتمالا نشانه‌ای از آسیب دیدن درگاه شارژر است. این یک پیام خطای مکرر است که کاربران سامسونگ در صورت بروز مشکل در پورت شارژر دریافت می‌کنند. در نهایت، یک دلیل بسیار واضح دیگر برای نقص پورت وجود دارد و آن هم آسیب مکانیکی است. درگاه شارژر ممکن است به دلایلی نظیر ضربه فیزیکی مانند افتادن تلفن روی زمین شکسته شود. اگر از دید خود متوجه آسیب فیزیکی شدید، احتمال اینکه درگاه شارژر نیاز به تعویض داشته باشد، وجود دارد.برای این منظور بهتر است که به یک متخصص تعمیرات موبایل سامسونگ اجازه دهید پورت شارژر سامسونگ شما را با یک پورت جدید جایگزین کند.

سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات موبایل سامسونگ

آسیب دیدن تلفن همراه، زندگی شما را مختل می‌کند. مهم نیست که کدام مدل از گلکسی دارید؛ مشکلاتی مانند صفحه نمایش ترک خورده یا باتری فرسوده می‌تواند شما را از گوش دادن به موسیقی، پیمایش برنامه‌ها و استفاده از ایمیل باز دارد. در صورت نیاز به هرگونه تعمیر، مجموعه “آقای تعمیرات موبایل” (https://mrmobilerepair.com) مشکل تلفن شما را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کند. کارشناسان این مجموعه برای تعمیرات جامع گوشی سامسونگ از تخصص و تجربه لازم برخوردارند. شما می‌توانید برای تعویض فوق‌العاده سریع صفحه نمایش سامسونگ، تعویض باتری و موارد دیگر بدون توجه به مکانی که گوشی خود را خریداری کرده‌اید، روی این مجموعه حساب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای تعمیرات موبایل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز