راه اندازی فروشگاه آنلاین با شاپکس

شاپکس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه با توجه به رشد روزافزون بازارهای آنلاین و افزایش فروشگاه‌های اینترنتی، ایجاد و مدیریت فروشگاه‌ آنلاین به یکی از شغل‌های پرطرفدار و درآمدزا تبدیل شده است. پرداخت هزینه ایجاد فروشگاه آنلاین و مدیریت بخش‌های مختلف آن ممکن است برای کسانی که در ابتدای این مسیر هستند، سخت باشد و به همین منظور، پستکس پلتفرم شاپکس را برای فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای کوچک طراحی کرده است. شاپکس به علاقه­‌مندان این امکان را می‌دهد که به سادگی فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد و قسمت‌‌های مختلف آن را مدیریت کنند.

کاماپرس در این گزارش امکانات شاپکس و مزایای آن را بررسی کرده است.

مزایای کار با شاپکس

کسب و کارها می‌توانند با اتصال به وب شاپکس بدون هیچ هزینه‌ای پنل اختصاصی خود را با لینک دلخواه ایجاد کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. وظیفه اصلی شاپکس این است که فرآیند فروش و ارسال محصولات برای فروشگاه‌های آنلاین را تسهیل کند. در راستای این هدف، شاپکس انبوهی از امکانات تخصصی را به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهد.

استفاده از شاپکس بسیار آسان است و تمامی اصول طراحی واکنش‌گرا در آن رعایت شده است؛ به همین دلیل صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند از هر جایی و با هر دستگاهی پنل خود را مدیریت کنند. پنل شاپکس سبک طراحی شده است و حتی سرعت پایین اینترنت نیز کار با شاپکس را دچار مشکل نمی‌کند.

شاپکس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

امکانات شاپکس

1- بارگذاری محصولات در پنل اختصاصی شاپکس: فروشگاه‌های اینترنتی می‌‌توانند کلیه محصولات خود را در پنل اختصاصی شاپکس بارگذاری کنند. شاپکس همچنین امکان تعریف محصول، تعیین وضعیت‌ها و استفاده از انواع روش پرداخت اعم از پس‌کرایه، پرداخت آنلاین، پرداخت در محل (COD) و خرید و فروش امن را فراهم می‌کند.

2- مدیریت سفارشات: با تجمع همه سفارش­ها در یک پنل، مدیریت آن‌ها راحت‌تر می‌شود. اطلاعات آماری از مشتریان، آمار محصولات فروخته شده و وضعیت ارسال آن‌ها در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد و امکان رسیدگی به سفارش­های ارسال شده نیز وجود دارد.

همچنین شاپکس با ایجاد لینک اختصاصی برای خرید و فروش هر محصول، فروشنده و مشتری را از رد و بدل کردن پیام بی‌نیاز می‌کند و از این طریق فرآیند خرید و فروش تسریع و تسهیل می‌شود.

3- ارتباط با مشتریان: پاسخگویی سریع به سوالات، اطلاع‌­رسانی جمعی به مشتریان در رابطه با محصولات یا رویدادهای فروشگاه، رسیدگی به شکایات و نظرات مشتریان و در نهایت جلب رضایت آنان از دغدغه‌های اصلی فروشندگان است. شاپکس با امکان بررسی سریع به درخواست‌های روزانه و برقراری ارتباط جمعی، خصوصی، پیامکی و ایمیلی با مشتریان، این کار را برای فروشندگان آسان کرده است.

4- انتخاب سرویس حمل و نقل بهینه: با بکارگیری شاپکس، فروشگاه‌ها این امکان را دارند که از بین تمامی سرویس‌های حمل و نقل فعال در ایران، بهینه‌ترین گزینه را انتخاب کنند. فرقی نمی­‌کند که کدام سرویس حمل و نقل انتخاب می‌شود؛ چرا که تمامی سفارش‌­ها و مرسوله‌ها به صورت یکپارچه در پنل اختصاصی فروشگاه ثبت می‌شود و قابل گزارش‌گیری است.

5- جمع‌آوری، بسته‌بندی و ارسال سفارشات: بسته‌بندی، جمع‌آوری و ارسال سفارش­‌های مشتریان همواره از دغدغه‌های صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی است که وقت و انرژی زیادی از آنان می‌گیرد. برای حل این مشکل، نمایندگان شاپکس به محل فروشگاه‌ها می‌روند و مرسولات را جمع‌آوری و ارسال می‌کنند. همچنین در صورت نیاز، سفارش­ها را بسته‌بندی کرده و فاکتور را چاپ و الصاق می‌کنند.

6- مدیریت موجودی انبار: شاپکس این امکان را فراهم کرده که فروشگاه‌ها بتوانند در لحظه و با چند کلیک ساده از موجودی انبار خود مطلع شوند و حواله ورود یا خروج صادر کنند؛ بنابراین با استفاده از شاپکس، مدیریت موجودی یا اطلاع از اتمام و کسری محصولات برای فروشندگان، کار راحتی خواهد بود.

7- بالانس کیف پول و پرداخت: با به­کارگیری پلتفرم شاپکس، صاحبان فروشگاه‌های اینستاگرامی و سایر فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در کمترین زمان ممکن از موجودی حساب فروشگاه مطلع شوند. حسابداری در شاپکس شفاف است و  به حسابدار حرفه‌ای نیاز ندارد.

8- ایجاد اطمینان بین طرفین معامله با امنیتو: شاپکس با استفاده از سرویس امنیتو، اطمینان بین فروشنده و خریدار را برقرار می‌کند. در این سرویس مبلغ پرداختی مشتری نزد شاپکس به امانت می‌ماند تا زمانی که سفارش به دست مشتری برسد و پس از تایید مشتری، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

شاپکس-کاماپرس

شاپکس؛ پلتفرم فروشگاه ساز

شاپکس، یکی از انبوه خدماتی است که مجوعه پستکس برای فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد کرده است. ابتدا شاپکس با هدف ایجاد پست فروشگاهى براى مشتریان و فروشگاه‌هاى خاص طراحی شد، ولى به مرور این امکان فراهم شد که تمامی فروشگاه‌ها بتوانند از آن‌ استفاده کنند. در حال حاضر شاپکس یک پلتفرم فروشگاه­‌ساز است که امکان ساخت پنل فروشگاه و شخصی‌سازی آن را در اسرع وقت فراهم می­کند.

علاقه­‌مندان به کار با شاپکس برای ایجاد فروشگاه یا مدیریت فروشگاه خود می‌توانند با مراجعه به وبسایت شاپکس https://app.didar.me مراجعه و اطلاعات بیشتری کسب کنند یا با شماره تلفن  02191300250 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز