راه اندازی “بیمه دات اپ” در حوزه پرداخت خسارت

مدیرعامل بیمه دات کام با بیان اینکه برنامه‌های آینده این مجموعه در دو بخش فروش و پرداخت خسارت متمرکز است، از طراحی اپلیکیشنی برای تسهیل این فرایند خبر داد.

بهاره شریفیون در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس، با بیان اینکه مهمترین برنامه بیمه دات کام در بخش پرداخت خسارت، طراحی اپلیکیشن “بیمه دات اپ” است، گفت: در این اپلیکیشن قابلیت اعلام حادثه، ارزیابی میزان خسارت و اطلاع‌رسانی در خصوص پرداخت خسارت فراهم شده است.

وی در توضیح این فرایند، گفت: به عنوان نمونه در زمان وقوع حادثه‌ای مانند تصادف، کاربر می‌تواند ضمن فعال کردن اپلیکیشن، حادثه را اعلام کند. بعد از آن کارشناس بیمه دات کام شرایط را اسکن و خسارت وارده را بررسی و ارزیابی می‌کند.

به گفته وی، در مرحله بعد نیاز به حضور پلیس با توجه به میزان خسارت بررسی می‌شود. بعد از آن اگر خسارت بیش از سقف مجاز باشد به شرکت بیمه طرف قرارداد ارجاع داده شده و یا ارزیاب در محل حاضر می‌شود. پرداخت خسارت نیز از طریق همین اپلیکیشن اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای تسهیل کار، پیشخوان الکترونیکی مرتبط با اپلیکیشن در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه در حوزه پرداخت خسارت، طراحی رشته‌های جدید از ترکیب چند رشته بیمه‌ای پیش بینی شده است، بیان کرد: در این طرح بدون نیاز به گذراندن پروسه‌های طولانی و فرسایشی اخذ تاییدیه از بیمه مرکزی، رشته‌های بینابینی منطبق با نیاز مشتری و با تاکید بر پرداخت خسارت، از ترکیب یک یا چند رشته موجود طراحی و عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در این راستا می‌توان به بیمه‌های جدید خبرنگاری با ترکیب بیمه‌های حوادث، اموال و مسئولیت، بیمه مسئولیت مربیان ورزشی و یا پکیج‌های گردشگری و مسافرتی اشاره کرد.

شریفیون در پایان خاطرنشان کرد: در این پروسه ابتدا نیاز مشتریان در حوزه‌های مختلف و بازارهای جدید شناسایی شده و با طراحی روش اجرا، بیمه‌های جدید تعریف و در پلتفرم عرضه می‌شود. در این راستا 10 موضوع جدید در تیم تحلیل طراحی شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه دات کامبهاره شریفیون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز