راهنمای رزرو اتاق در هتل کرون پلازا دیره دبی

هتل کرون پلازا دیره دبی-کاماپرس

دبی، یکی از مقاصد محبوب توریستی دنیا محسوب می‌شود که به واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات رفاهی متعدد مانند هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و راحت، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از ایران و دیگر نقاط جهان است.

به گزارش کاماپرس، رزرو هتل و محل اقامت، یکی از بخش‌های مهم هر سفر است که اثر مستقیمی بر کیفیت سفر می‌گذارد. شهر دبی با توجه به آمار بالای گردشگران و مسافران، مملو از هتل‌های لوکس و زیبا با خدمات و امکانات باورنکردنی است. یکی از این هتل‌های پنج ستاره، هتل کرون پلازا دیره نام دارد که در منطقه فرهنگی و تاریخی دیره واقع شده است.

این گزارش به ارائه پنج دلیل برای رزرو هتل کرون پلازا دیره در سفر به دبی ‌پرداخته است.

موقعیت جغرافیایی

هتل کرون پلازا دیره دبی در منطقه دیره واقع شده است. دیره، یک منطقه تاریخی و فرهنگی منحصربه‌فرد در دبی بوده که مملو از جاذبه‌های دیدنی، تفریحات متعدد و فروشگاه‌ها و بازارهای گوناگون است. این منطقه در دبی به بهشت گردشگری شهرت دارد.

گردشگران با رزرو اتاق در هتل کرون پلازا دیره می‌توانند به راحتی به جاذبه‌های دیدنی مانند بازارهای طلا و ادویه و میدان ساعت دبی و بزرگ‌ترین مرکز تجاری جهان دسترسی داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان سری به خور دیره زده و از کشتی‌های دریایی خیره‌کننده در هنگام غروب آفتاب دیدن کنند.

راز آسمان پایتخت

فاصله هتل کرون پلازا دیره تا برح ساعت 1.3 کیلومتر، تا مرکز خرید برج‌های دوقلو 1.9 کیلومتر، تا مسجد جامع 3.1 کیلومتر، تا آکواریوم شارجه 7.5 کیلومتر و تا برج خلیفه و دبی مال حدود 9.5 کیلومتر است. ضمن اینکه با اتومبیل نیز حدود 15 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد.

هتل کرون پلازا دیره دبی-کاماپرس

امکانات رفاهی

هتل کرون پلازا دیره دبی اقامتگاه‌ها و اتاق‌های شیک و راحتی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل دارای 300 اتاق و 38 سوئیت متنوع و متناسب با نیازهای انواع مسافران است. تمامی اتاق‌های هتل کرون پلازا دیره دارای خدمات وای فای، اتصال و پخش برای دستگاه‌‌های رسانه‌ای در تلویزیون پلاسما بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، ایستگاه اتصال آیپد، گاوصندوق ایمن و بسیاری موارد دیگر است.

رستوران‌ بزرگ کرون پلازا

رستوران شیک و بزرگ هتل کرون پلازا دیره دبی برای علاقه‌مندان به آشپزی و طرفداران غذاهای جدید و متنوع، یک تجربه به یاد ماندنی و منحصر به فرد محسوب می‌شود. این رستوران جذاب دارای شش ایستگاه آشپزی زنده و 200 منو از غذاهای جذاب و خوش‌طعم است. در این رستوران می‌توان انواع غذاهای چینی، تایلندی، ژاپنی، مغولی، ایتالیایی و مکزیکی را امتحان کرد.

رستوران‌ بزرگ کرون پلازا-کاماپرس

امکانات تفریحی و ورزشی

باشگاه سلامتی از دیگر امکانات جذاب هتل کرون پلازا دیره دبی است. این باشگاه از یک مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار، جکوزی و یک منطقه استراحت سرپوشیده تشکیل شده است. با رزرو اتاق در هتل کرون پلازا دیره دبی می‌توان پس از اتمام روز، سری به باشگاه سلامت هتل زده و برای ساعاتی استراحت یا ورزش کرد.

خدمات جانبی هتل

از دیگر دلایل محبوبیت هتل کرون پلازا دیره دبی، خدمات متعدد آن برای مهمانان و گردشگران است که از جمله این خدمات می‌توان به تسلط پرسنل هتل به حدود 16 زبان زنده دنیا، پارکینگ طبقاتی با 347 جای پارک برای مهمانان، خدمات خشکشویی، خدمات برگزاری عروسی، اجاره اتومبیل، تبدیل ارز، خدمات زیبایی، اتاق چمدان و خدمات چاپ و پرینت اشاره کرد.

هزینه رزرو هتل کرون پلازا دیره

قیمت رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی به فاکتورهای متعددی همچون ایام و فصل رزرو هتل، نوع اتاق، تعداد افراد و مواردی مانند آن بستگی دارد؛ با این حال، متوسط قیمت رزرو یک اتاق دو تخته در ایام عادی سال حدود یک میلیون و 172 هزار تومان برای هر شب محاسبه می‌شود.

هتل کرون پلازا-کاماپرس

رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی با «بیسان گشت»

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، تور‌های داخلی، خارجی، طبیعت‌گردی و تور‌های ورودی را به صورت مستقیم اجرا می‌کند.

گردشگران برای ارتباط با کارشناسان بیسان گشت جهت رزرو تور دبی یا رزر اتاق در هتل کرون پلازا دیره دبی می‌توانند با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند یا به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز