راهنمای خرید لیفان x70 در شیراز + آپشن های لیفان x70 در شیراز

لست سکند

افرادی که به خرید ماشین خارجی علاقه دارند و می‌خواهند در این شرایط تورمی، ماشینی با قیمت مناسب بخرند، خرید x70 شيراز برای آن‌ها بهترین گزینه است. این شاسی در نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور ارائه می‌شود. اما نمایندگی شیراز x70 را با شرایط ویژه‌ای به فروش می‌رساند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، این روزها قیمت ماشین‌های شاس بلند به خصوص نوع خارجی آن‌ها بسیار بالا رفته و خیلی از افراد بدون پرداخت اقساطی و مواردی از این قبیل امکان خرید این مدل اتومبیل‌ها را ندارند. اما افرادی که مایل هستند تا به جای خودروهای سواری معمولی حتما یک مدل از شاسی بلند را داشته باشند، اتومبیل‌های گروه لیفان برای آن‌ها مناسب محسوب می‌شود.

لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که اولین محصول آن سال 2005 به بازار عرضه شد. این گروه خودروسازی به دلیل تولید انواع اتومبیل‌ها با تنوع و قیمت مناسب، خیلی زود جای خود را در بازار جهانی پیدا کرد و با بسیاری از برندهای معروف وارد رقابت شد. این گروه خودروسازی انواع سدان‌های کوچک، مینی ون و خودروهای هاچ بک را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برند لیفان علاوه بر خودرو به تولید دوچرخه و کفش ورزشی هم مشغول است اما این قبیل تولیدات برند مذکور تنها در داخل چین عرضه می‌شوند.

نماینده معتبر عرضه لیفان در ایران

خودروهای لیفان در ایران نیز عرضه می‌شود و مشتری‌های خاص خود را دارد. کرمان موتور نماینده عرضه خودروهای لیفان در ایران است. یکی از خودروهای پرمخاطب لیفان در ایران، شاسی بلند مدل x70 است. خرید x70 برای علاقمندان به خودرو شاسی بلند میان رده بسیار مناسب است زیرا قیمتی بهتر از دیگر انواع خودروهای همرده خود دارد. این خودرو دارای پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی به همراه جعبه دنده سی وی تی است. قدرت موتور این خودرو به 140 اسب بخار می‌رسد و 180 نیوتن متر گشتاور دارد.

لیفان 70x-کاماپرس

مختصری درباره لیفان x70 و ویژگی‌های آن

لیفان ایکس 70 سال 2018 به بازار عرضه شد، بنابراین یک خودرو قدیمی نیست. طراحی لیفان ایکس 70 بسیار ظریف و در عین حال خاص به نظر می‌رسد. افرادی که این خودرو را مشاهده می‌کنند، حس روبرو شدن با یک خودرو بزرگ‌تر از کراس اوورهای جمع و جور را دارند. این مورد برای طرفداران خودروهای بزرگ مهم به نظر می‌رسد. برخی کارشناسان این خودرو را به دلیل داشتن چراغ‌های اسپرت با کشیدگی به سمت گلگیر، جلو پنجره ساده همراه خطوط برق کروم، مه شکن‌های دایره‌ای در طرفیت سپر و چند خط حجم دهنده روی درپوش موتور و زیر چراغ‌ها، خوش چهره قلمداد می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

این خودرو دارای نمایشگر لمسی 9 اینچی، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های اسپرت، ورود بدون کلید، صندلی برقی راننده، گرمکن داخلی صندلی‌های جلو، دوربین عقب، حسگر پارک جلو و عقب، روشنایی روز ال ای دی، حسگر باد لاستیک و … است. افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند بهتر است بدانند که لیفان x70 شیراز با امکانات و شرایط ویژه‌ای به صورت فوری به مشتریان تحویل داده می‌شود.

بهترین نمایندگی برای خرید  x70 کدام است؟

نمایندگی شیراز x70 را با بهترین شرایط فروش نقدی و یک ماهه به مشتریان تحویل می‌دهد. افرادی که قصد خرید لیفان x70 شیراز را دارند می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را درباره نحوه واگذاری این اتومبیل بپرسند. ضمن اینکه شرایط خرید لیفان x70 شیراز از طریق اینستاگرام این مجموعه هم قابل پیگیری است.

متقاضیان خرید لیفان x70 در شیراز می‌توانند به صورت حضوری به نمایندگی کرمان موتور 2606 حسینی نیز مراجعه کنند و به صورت حضوری از این خودرو بازدید کرده و شرایط را سوال کنند. افرادی که قصد خرید لیفان x70 در شیراز را دارند می‌توانند از طریق واتساپ این نمایندگی نیز اقدام کنند. لیفان x70 شیراز بی‌شک بهترین انتخاب برای دوستداران شاسی بلند با قیمت مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز