راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه انجام تحقیقات و پروژه‌های دانش آموزی و دانشجویی و ارائه آنها بدون داشتن لپ تاپ کار سختی است. لپ تاپ‌های دانش آموزی و دانشجویی، گذشته از موارد ذکرشده برای تماشای فایل‌های مهم درسی، شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین نیز کاربردی هستند که در حال حاضر قیمت بالایی دارند؛ به همین دلیل همواره به متقاضیان توصیه می‌شود که ابتدا قیمت لپ تاپ برندهای مختلف را بررسی کرده و سپس یکی از بهترین نوع آن را خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی نامساعد، خرید لپ تاپ دانشجویی بسیار دشوار شده و بسیاری از فروشندگان ناشناخته، محصولات رده پایین بازار را با قیمت نجومی و بدون شرایط اقساطی به فروش می‌رسانند. در چنین شرایطی و با توجه به اینکه قیمت لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی بالا است، باید درباره خرید بهترین نوع آن تحقیقات لازم را انجام داد. در حال حاضر برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی یا دانش آموزی رده پایین بازار حداقل به 9 میلیون تومان نقدینگی نیاز است.

در این گزارش، قیمت خرید لپ تاپ ‌های مناسب و پرکاربرد دانشجویی بررسی شده است.

سه مدل از بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی

1-لپ تاپ IdeaPad-XAC

یکی از لپ تاپ‌های میان رده و مناسب دانشجویان و دانش آموزان، IdeaPad-XAC نام دارد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است. این لپ تاپ، تلفیقی از مدل‌های L3 و S540 با سخت افزار مناسب و سبک است که برای امور روزانه، خانگی، گرافیکی، اداری و مهندسی کاربرد دارد. این لپ تاپ دارای هشت گیگابایت حافظه معمولی، 512 گیگابایت حافظه پرسرعت اس اس دی و کارت گرافیکی عادی و مناسب امور سنگین است. باتری این لپ تاپ از نوع لیتیومی دو سلولی با ظرفیت 38WHr است. لازم به ذکر است که این لپ تاپ دارای سیستم خنک کننده بوده که در بالای مادربورد قرار گرفته است.

قیمت خرید لپ تاپ IdeaPad-XAC در پاییز 1402 برابر با 15 میلیون و 490 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-لپ تاپ V15-RF

لپ تاپ V15-RF یکی از تولیدات میان رده برند لنوو است که در سال 2021 وارد بازار شده است. این لپ تاپ سخت افزار نسبتا مناسبی داشته و به دلیل وزن 1.7 کیلوگرم، گزینه مناسبی برای کارهای گرافیکی پایین و امور روزمره، خانگی، اداری و مهندسی است. این لپ تاپ پردازنده کم مصرفی به نام Core i3 1115G4 دارد. حافظه این دستگاه هشت گیگابایت و از نوع DDR4 3200MHz بوده و حافظه سرعت بالای آن 512 گیگابایت ظرفیت دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ نیز دو قسمتی بوده که یکی برای انجام امور روزمره و غیرگرافیکی و دیگری برای امور سنگین گرافیکی و بازی‌ها وارد مدار می‌شود. باتری این لپ تاپ نیز دو لیتیومی بوده 38WHr ظرفیت دارد.

قیمت خرید لپ تاپ V15-RF معادل 20 میلیون و 200 هزار تومان است.

3-لپ تاپ ThinkPad E15-B

این مدل، یکی از بهترین و پرقدرت‌ترین لپ تاپ‌های برند لنوو بوده که در سال 2020 رونمایی شده است. این لپ تاپ به دلیل سخت افزار پیشرفته و استحکام بدنه بالا برای امور صنعتی و اداری نیز به کار می‌رود و به یک پردازنده کم مصرف و قدرت بالا مجهز شده است. لپ تاپ ThinkPad E15-B حافظه هشت گیگابایتی و کارت گرافیک نیمه حرفه‌ای دارد که برای برنامه نویسان، مهندسان شبکه و کاربران امور تحلیلی سبک، اداری و فروشگاهی مناسب است. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i5 10210U و مموری یا کارت حاقظه هشت گیگابایتی DDR4 است؛ ضمن اینکه باطری آن نیز از نوع لیتیومی سه سلولی است.

قیمت خرید لپ تاپ ThinkPad E15-B برابر با 35 میلیون تومان است.

خرید لپ تاپ دانشجویی از “آداک شاپ”

در صورتی که مایل به خرید هر یک از لپ تاپ‌های مذکور با گارانتی اصل هستید، بهتر است به فروشگاه آنلاین آداک شاپ سر بزنید. این فروشگاه با بیش از دو دهه فعالیت، انواع لپ تاپ‌ مناسب و قوی با قیمت مقرون به صرفه عرضه می­‌کند. این فروشگاه دارای چهار شعبه فعال در بزرگ‌ترین مرکز کامپیوتر تهران است. همچنین آداک شاپ، یکی از تامین کنندگان لپ تاپ سایت دیجی کالا است. این مجموعه به منظور راحتی بیشتر مشتریان و خرید بی‌واسطه با نرخ مناسب، در سال 1397 فروشگاه اینترنتی خود را راه‌­اندازی کرده است.

متقاضیان از طریق وبسایت آداک شاپ به آدرس https://adak.shop امکان انتخاب هر نوع لپ تاپ را بدون نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی و جزء به جزء دارند. با این شیوه، زمان آنان هدر نخواهد رفت و در کمترین وقت ممکن محصول مورد نظر به دستشان خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز