راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس / قیمت روز لپ تاپ 26 بهمن 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

برند ایسوس همواره یکی از اولویت‌های اغلب افراد برای خرید لپ تاپ است. لپ تاپ‌های ایسوس تنوع و کیفیت بسیار بالایی داشته و در سال‌های اخیر توانسته رضایت حداکثری مشتریان را به دست بیاورد. به دلیل طیف گسترده محصولات ایسوس ممکن است خرید لپ تاپ‌های این برند کمی دشوار به نظر برسد؛ اما مطالعه این مطلب می‌تواند تا حد زیادی راهگشا باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لپ تاپ ایسوس یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار کنونی ایران است؛ چراکه انواع لپ تاپ ایسوس از زیبایی منحصر به فرد، کیفیت ساخت، دوام و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند. به طور کلی می‌توان محصولات ایسوس را در پنج دسته تقسیم کرد که در ادامه به بررسی اجمالی آنها پرداخته می‌شود؛

لپ تاپ‌های ایسوس سری Vivobook

این عضو از خانواده ایسوس پاسخگوی نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران است. لپ تاپ‌های ویووبوک، قدرت پردازش داده و گرافیکی بالایی داشته و بسیار سبک و کم حجم است. لپ تاپ‌های Vivobook بزرگ‌ترین خانواده ایسوس بوده و دارای مدل‌های بسیار متنوعی است. این مدل، برای کارهای روزانه، سبک، اداری و دانشجویی مناسب‌تر است. از نسخه Pro لپ تاپ‌های ویووبوک می‌توان برای بازی‌ها و تدوین‌های سبک استفاده کرد. به علاوه، معمولاً لپ تاپ‌های کم قیمت ایسوس در این گروه قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ‌های ایسوس سری ProArt Studiobook

لپ تاپ‌های پرو آرت برای افراد حرفه‌ای در صنعت هنر و تولید محتوا بهترین گزینه است. اعضای این گروه از لب تاپ‌های ایسوس دارای صفحه نمایش با کیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و طراحی منحصر به فرد است. این لپ تاپ‌ها به پردازنده قدرتمند انیل و ای ام دی و پردازنده گرافیکی سری RTX A انویدیا مجهز هستند. بنابراین، این محصولات به راحتی از پس هر فعالیت سنگینی برمی‌آیند و البته، قیمت بالایی نیز دارند.

لپ تاپ‌های ایسوس سری Zenbook

خرید لپ تاپ ایسوس سری زنبوک را می‌توان به کسانی که به دنبال طراحی جذاب و مدرن هستند توصیه کرد. این لپ تاپ‌ها در واقع سری مدیریتی و شکیل ایسوس محسوب می‌شوند. صفحه نمایش لمسی، وجود صفحه نمایش دوم، تفاوت در طراحی کیبورد و تنوع در پیکربندی سخت‌افزاری از جمله مزایای خرید این لپ تاپ‌ها به شمار می‌رود. لپ تاپ‌های زنبوک برای کارهای سبک و مدیریتی مناسب‌تر بوده و البته برخی محصولات سفارشی‌سازی زنبوک برای امور گرافیکی نیز مناسب است.

لپ تاپ‌های ایسوس سری گیمینگ (TUF و ROG)

بدون شک، لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس، قدرتمندترین محصولات تولید شده این برند به شمار می‌رود. لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس به دو خانواده بزرگ TUF و ROG تقسیم می‌شود. مدل‌های راگ با اکسسوری‌های متنوع و بهترین کیفیت ساخته شده و هم‌اکنون، صدرنشین لپ تاپ‌های گیمینگ دنیا محسوب می‌شود. این لپ‌ تاپ‌ها به CPUهای قدرتمند سری H و کارتهای گرافیک سری GTX Geforce و RTX  Geforce مجهز هستند.

لپ تاپ‌های ایسوس سری ChromBook

این محصولات از سیستم عامل کروم که برای پایه لینوکس طراحی شده، استفاده می‌کنند. خرید این لپ تاپ‌ها برای دانش‌آموزان و افرادی که به دنبال استفاده سبک از لپ تاپ هستند، بسیار مناسب است. قیمت پایین، وزن کم و عمر بالای باتری از جمله مزایای خرید این محصولات است. این سری در سایزهای ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵ اینچی تولید می شوند.

در جدول زیر، قیمت روز لپ تاپ‌های ایسوس و سایر برندهای پرطرفدار لپ تاپ ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز