راهنمای خرید جک j7 در شیراز + آپشن های jac j7

لست سکند

جدیدترین سدان کرمان موتور مردادماه امسال با نام JAC J7 یا KMC J7 رونمایی شد. این سدان فست بک مدرن، اکنون از نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور قابل خرید است. افرادی که قصد خرید J7 را دارند می‌توانند به نمایندگی کرمان موتور شیراز مراجعه کنند و آن را با شرایط ویژه‌ای بخرند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، خودرو JAC J7 یک اتومبیل چهار درب با استایل لیفت بک است که از طراحی مناسب و پیشرانه قدرتمندی برخوردار است. این خودرو توسط استودیو جک در ایتالیا طراحی شد و وظیفه طراحی نمای آن با طراح سابق آلفارومئو و پیاده سازی طراحی داخلی آن با طراح سابق لانچیا و مازراتی بود. مهندس ارشد تیم فنی این خودرو، ماریزیو پلی است که قبلا مدیریت ارشد استودیوی قدیمی و مشهور جورجیا لااو و استولا را برعهده داشت. خودرو JAC J7 ظاهری اسپرت دارد و دارای امکانات ایمنی مانند کروز کنترل، سیستم پایش باد تایرها، صفحه آمپر دیجیتالی، ترمز پارک برقی، دوربین 360 پارک و … است.

امکانات فنی و رفاهی جک جی7 را بشناسید

خودرو JAC J7 با پیشرانه 1.5 لیتری به بازار عرضه شده و استاندارد آلایندگی یورو6 دارد. این خودرو قادر است قدرتی معادل 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتنی را تولید کند. سرعت این خودرو طی 8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می‌رسد. این اتومبیل به یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه مجهز شده است.

ترمزهای چهار چرخ دیسکی این خودرو، سرعت زیاد آن را مهار می‌کنند. این خودرو به سیستم‌های کمکی و تعلیق مستقل مولتی لینک در عقب مجهز شده تا راننده تسلط بیشتری بر کنترل آن داشته باشد.

ویژگی قابل توجه خودرو JAC J7 چیست؟

این خودرو در بخش امکانات رفاهی به تکنولوژی‌هایی مانند کنترل الکترونیکی پایداری ای اس پی، کنترل کشش تی سی اس، ترمز کمکی هیدرولیکی اچ بی آ، ترمز اضطراری بی اُ سی و … مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

ویژگی قابل توجه این مدل خودرو، نصب نمایشگری عمودی در کنسول میانی است که بین دو دریچه وسط داشبورد قرار گرفته است. در قسمت میانی داشبورد، خطی افقی به رنگ مشکی براق، زیبایی این قسمت را بیشتر می‌کند. دریچه‌های تهویه مطبوع نیز با لبه‌های کرومی تزئین شده‌اند. ابعاد این خودرو به گونه‌ای تنظیم شده که سرنشینان این مدل از بابت فضا مشکلی نخواهند داشت.

زمان رونمایی این خودرو در بازار چین و قیمت آن

جک جی7 سال 2019 رونمایی شد اما در مدل 2020 به بازار راه پیدا کرد. این خودرو از همان ابتدای عرضه، پرفروش‌ترین محصول جک شد و توانست بخش عمده‌ای از بازار این برند خودروسازی را از آن خود کند. فروش جک جی7 مدل 2020 از اواخر بهار سال 1399 در بازار چین آغاز شد.

قیمت مدل دنده‌ای این خودرو 85 هزار تا 100 هزار یوآن اعلام شد و نرخ این مدل در نوع اتومات آن بین 100 هزار تا 115 هزار یوآن بود. اکنون این خودرو در بازار ایران عرضه شده است. افرادی که قصد خرید J7 را دارند می‌توانند این اتومبیل را در رنگ‌های قرمز، سفید، سبز، خاکستری و مشکی خریداری کنند.

در حال حاضر خودروهای بستیون بی70، جیلی امگراند جی ال، سایک رووی آی5، چانگان ایدو پلاس و چری آریزو6 از مهم‌ترین رقبای جک جی7 محسوب می‌شوند.

عرضه جک جی7 در نمایندگی شیراز با بهترین امکانات و شرایط

افرادی که می‌خواهند این خودرو را داشته باشند، می‌توانند آن را از نمایندگی کرمان موتور در شیراز بخرند. خرید جک جی 7 شیراز تحت شرایط ویژه‌ای اتفاق می‌افتد. افراد به منظور خرید JAC J7 شیراز می‌توانند به صورت حضوری یا از طریق سایت این مجموعه اقدام کنند. نمایندگی شیراز JAC J7 ، جک اس 5، جک اس3، جک اس5 توربو و جک جی4 را با امکانات ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد.

افرادی که قصد خرید جک جی 7 شیراز را دارند می‌توانند پیج این مجموعه در شیراز، سایت مشاغل فارس، کافه خودرو و … دنبال کنند. نمایندگی شیراز 7JAC J را برای نخستین بار به مشتریان عرضه می‌کند. کارشناسان افرادی که تمایل به خرید 7JAC J در شیراز را دارند راهنمایی خواهند کرد. نمایندگی شیراز J7 را با شرایط نقد و اقساط ویژه‌ای به متقاضیان این خودرو واگذار خواهد کرد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و به روز درباره انواع خودروهای جدید تولیدی کرمان موتور می‌توانند در گروه‌های واتساپی این مجموعه عضو شوند و اطلاعات لازم را به دست آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز