راهنمای خرید جارو تراکتوری

خرید جارو تراکتوری با توجه به کاربرد آن در نظافت و تمیز کردن فضاهای بزرگ مانند سوله‌ها، کارخانه‌ها و حتی معابر و جاده‌ها در اغلب صنایع از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است. این دستگاه به جارو پشت بند تراکتوری نیز شهرت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

استفاده از جارو تراکتوری برای نظافت فضاهایی با مساحت بالا در مقایسه با روش‌های سنتی، تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان دارد. با این حال خرید جارو تراکتوری با توجه به کارکرد و هزینه آن، باید با دقت و حساسیت کافی صورت گیرد.

کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید بهترین جارو تراکتوری می‌پردازد.

جارو تراکتوری چیست؟

جارو تراکتوری یک دستگاه بسیار پرکاربرد در صنایع است که در قسمت پشتی یا جلویی تراکتور نصب شده و به کمک آن می‌توان انواع زباله، گرد و خاک، برگ درختان و حتی نخاله‌ را از سطح معابر و محوطه‌ها پاکسازی کرد. انواع جارو تراکتوری با قابلیت بغل­زن، مساحتی در حدود 250 متر را پوشش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

برخی از مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌های ویژه جارو تراکتوری در ادامه بررسی شده است.

جمع‌آوری هرگونه زباله: جارو تراکتوری می‌تواند هرگونه زباله و نخاله از براده‌های فلز و تراشه‌های چوب گرفته تا خرده شیشه و شاخ و برگ درختان را از روی زمین جمع‌آوری کرده و در مخزن مخصوص بریزد.

آب‌پاش: برخی از جاروهای تراکتوری دارای قابلیت آب­پاش بوده و علاوه بر جاروکشی، در حین نظافت، محیط را آب­پاشی می‌کنند. مرطوب شدن زمین، از بلند شدن و پخش شدن گرد و غبار جلوگیری می‌کند.

بغل‌زن: از دیگر قابلیت‌های جارو تراکتوری، برخورداری از بغل‌زن برای تمیز کردن لبه و کناره دیوارها است. بغل­زن جارو تراکتوری دارای یک برس و یک پمپ هیدرولیکی است که با حرکت دوار، امکان نظافت و جاروکشی جدول‌ها و مکان‌های غیرقابل دسترس را فراهم می‌کند.

چرخ جارو تراکتوری: جارو تراکتوری با دو چرخ قابل تنظیم پشت بند و جلو بند تولید می‌شود. این چرخ‌ها وظیفه تنظیم میزان برخورد برس با زمین و جلوگیری از ورود فشار بر آن‌ها را دارند؛ به این ترتیب امکان استفاده حداکثری از برس جارو تراکتوری را فراهم می‌کنند.

در هنگام خرید جارو تراکتوری به چه نکاتی توجه کنیم؟

جارو تراکتوری یک ابزار کاربردی در صنایع مختلف است که خرید آن باید با دقت بالایی صورت بگیرد. دو نکته مهمی که در هنگام خرید جارو تراکتوری باید مد نظر داشته باشید در ادامه بررسی شده است؛

متریال مورد استفاده: مهم‌ترین نکته در خرید جارو پشت بند تراکتوری برخورداری از متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت محصول است. این مسئله نقش مهمی در کسب بهترین نتیجه و دوام و طول عمر دستگاه دارد. مجموعه ایران بابکت در تولید جاروهای تراکتوری از بهترین متریال از نظر ضخامت ورق آهن، هیدروموتورها، کیفیت برس و غیره استفاده می‌کند.

قیمت جارو تراکتوری: قیمت جارو تراکتوری از دیگر فاکتورهای موثر در خرید این محصول است. خرید محصول با کیفیت نیاز به هزینه دارد. با این حال تمامی محصولات ایران بابکت با بهترین و اقتصادی‌ترین قیمت نسبت به کیفیت محصولات آن عرضه می‌شود.

جارو تراکتوری چه کاربردهایی دارد؟

جارو تراکتوری، یک ابزار کاربردی در صنایع مختلف است که خرید آن باید با دقت بالایی صورت گیرد.

دو نکته مهمی که در هنگام خرید جارو تراکتوری باید مد نظر داشت، در ادامه بررسی شده است.

مواد مورد استفاده: مهم‌ترین نکته در خرید جارو پشت بند تراکتوری، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در ساخت محصول است. این مسئله نقش مهمی در کسب بهترین نتیجه و دوام و طول عمر دستگاه دارد.

قیمت جارو تراکتوری: قیمت جارو تراکتوری از دیگر فاکتورهای موثر در خرید این محصول است. خرید محصول با کیفیت نیاز به هزینه دارد.

جارو تراکتوری چه کاربردهایی دارد؟

جارو تراکتوری علاوه بر نظافت سطوح، به پاکسازی انواع گل و لای، زباله‌های خشک، روغن ریخته شده روی زمین، سنگ و سنگ­ریزه و حتی برف نیز کمک می‌کند. از جارو تراکتوری در صنایع مختلف، کارگاه‌ها، سوله‌ها، پارکینگ‌های بزرگ و حتی پروژه‌های جاده‌ای، شهری و عمرانی استفاده می‌شود.

خرید جارو تراکتوری از “ایران بابکت”

ایران بابکت یکی از تولیدکنندگان مطرح و معتبر در حوزه تولید انواع جاروهای صنعتی، شهری، مکانیزه و جارو تراکتوری است.

این فروشگاه به‌عنوان یک مرجع تخصصی و قابل اطمینان برای خرید جاروهای صنعتی، تجهیزات و مینی لودرهای بابکت در سراسر دنیا، خدمات و مزایای متعددی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

با خرید جارو تراکتوری از مجموعه ایران بابکت می‌توان از خدمات گارانتی پس از فروش جاروهای ایران بابکت، خرید حضوری و غیرحضوری و ارسال سریع 7 تا 10 روزه محصول بهره‌مند شد؛ ضمن این‌که می‌توان به صورت حضوری برای بازدید و بررسی کیفیت جارو بابکت و جارو تراکتوری مراجعه کرد. از جمله خدمات پس از فروش ایران بابکت، اعزام کارشناس به محل برای نصب جارو روی دستگاه مورد نظر مشتری است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به وبسایت https://persianbobcat.ir/product مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز