راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات صنعتی + معرفی فروشگاه‌های معتبر

لست سکند

دسترسی سریع و ارزان به جدیدترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای صنعتی برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود سراغ فروشگاه‌های اینترنتی بروند.

به گزارش کاماپرس، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی به دلیل پرهزینه و حساس بودن همواره پس از بررسی‌های دقیق و موشکافانه خریده می‌شوند. مدیران واحدهای صنعتی با بررسی کاتالوگ‌های هر محصول یا قطعه و مرور عملکرد آن و همچنین پس از دریافت مشاوره‌های فنی و کارشناسانه اقدام به انتخاب و سفارش تجهیزات و ماشین‌آلات می‌کنند.

با رونق گرفتنِ کسب و کارهای مجازی و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات صنعتی، کار به مقدار بسیار زیادی سهل و ساده شده است. در این فروشگاه‌ها مجموعه متنوعی از محصولات مربوط به صنایع مختلف از برندهای معتبر داخلی و خارجی در معرض دید و انتخاب کاربران قرار داده می‌شود.

پیشنهاد می‌شود قبل از خرید یا سفارش تجهیزات یا ماشین‌الات صنعتی به موارد زیر توجه کنید؛

راز آسمان پایتخت

* سراغ فروشگاه‌هایی بروید که علاوه بر رزومه قابل توجه، مجوزها و گواهینامه‌های فنی را دریافت کرده‌اند.

* به فروشگاه‌هایی که قبل از معرفی دستگاه، سئوال‌های تخصصی می‌پرسند و اطلاعات فنی زیادی از شما می‌گیرند، بیشتر اعتماد کنید. این فروشگاه‌ها معمولا سعی می‌کنند متناسب با نیاز شما تجهیزات و ماشین‌آلات معرفی کنند.

* فروشگاه‌هایی که مشاوره فنی ارایه می‌دهند و با حوصله و صبوری به تحلیل نیازهای شما می‌پردازند و گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌دهند، را جدی‌تر بگیرید.

* قبل از سفارش دستگاه، حتما درخواست پیش‌فاکتور کنید و از شرکت بخواهید اطلاعات فنی را همراه با جزئیات در فاکتور قید کند.

* در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش، بدون هیچ‌گونه تعارفی با شرکت وارد گفتگو شوید و مستندات مربوط به این دو خدمت را نیز دریافت کنید.

* هزینه نصب و راه‌اندازی، هزینه حمل و نقل و نحوه تسویه حساب نیز از جمله موضوع‌هایی هستند که باید قبل از نهایی کردن فرایند، درباره آنها با فروشنده صحبت کنید.

در ادامه 6 فروشگاه معتبر عرضه تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی معرفی شده‌اند؛

 

پایا گسترش خورشید تابان

گروه بازرگانی پایا گسترش خورشید تابان با نام تجاری «پمپ خوب» دارای بیش از دو دهه سابقه حرفه‌ای در زمینه فروش ماشین‌آلات صنعتی و پمپ‌های آب خانگی، صنعتی و کشاورزی، بوستر پمپ های آتشنشانی و آبرسانی و آبیاری، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی است. مشاوران این مجموعه به مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب و سفارش مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات ارایه می‌دهند.

ابزار سنجش آریا

شرکت ابزار سنجش آریا در سال 1375 فعالیت خود را در خیابان لاله‌زار تهران که مهمترین بورس فروش تجهیزات ابزار دقیق ایران است، آغاز کرد. این شرکت هم اکنون نماینده فروش انواع تجهیزات ابزار دقیق مانند ترانسمیتر فشار، گیج فشار و پرشر سوییچ در ایران است. یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد این شرکت، ارایه مشاوره رایگان به خریداران است.

دیزل ژنراتور کاشانی

فروشگاه دیزل ژنراتور کاشانی در سال 1360 تاسیس شد و در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیر دیزل ژنراتور، موتور دیزل، موتور برق، کوپله دیزل ژنراتور، موتور برق دیزلی دست دوم، دیزل ژنراتور برق اضطراری و سایر ادوات صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند.

توسعه تدبیر و تلاش ماندگار

شرکت توسعه تدبیر و تلاش ماندگار با برند تجاری TTM با سال‌ها فعالیت تخصصی در زمینه‌های طراحی، تولید و  فروش دستگاه‌های تهویه مطبوع مرکزی، چیلرهای صنعتی، تهویه بیمارستانی و سیستم‌های مدیریت کنترل دود، آماده همکاری با تمامی مجموعه‌ها در حوزه‌های مربوطه است.

کالاهای صنعتی پلاسفام

از عمده‌ترین کالاهای فروشگاه اینترنتی پلاسفام می‌توان به مجموعه کاملی از انواع تجهیزات صنعتی مانند الکتروموتور (معمولی و کولری)، موتور برق و موتور پمپ، کارواش، انواع پمپ آب ، انواع کف کش، لجن کش، پمپ آبنما و استخر، پمپ طبقاتی، اینورتر، پمپ سیرکولاتور، ساید چنل و لوازم جانبی و یدکی اشاره کرد.

دامون

شرکت دامون با مشارکت در تولید سیستم‌های سرمایشی به صنایع بزرگ کشور خدمات تخصصی ارایه می‌دهد. این شرکت با ساخت چیلر و سردخانه صنعتی مطابق الزامات ویژهۀ هر صنعت، ضامن فعالیت بدون وقفه خطوط تولید است. دامون همواره تلاش می‌کند با تأمین تجهیزات برودتی مانند کمپرسور، یاری‌دهندۀ صنایع برای داشتن سیستم‌های کارآمد باشد.

مرتبط با : ابزار سنجش آریاپایا گسترش خورشید تابانتوسعه تدبیر و تلاش ماندگارداموندیزل ژنراتور کاشانیکالاهای صنعتی پلاسفام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز