دو متهم اصلی افزایش آمار موبایل دزدی در تهران

تور لحظه آخری-کاماپرس

تعداد شهروندانی که در طول روز در سطح شهر تهران و حتی در معابر شلوغ و مرکزی شهر مورد حمله موبایل‌قاپ‌ها قرار می‌گیرند، رو به افزایش است.

به گزارش کاماپرس، افزایش چشمگیر قیمت وسایل دیجیتالی دست‌دوم تحت تاثیر ممنوعیت واردات موبایل‌های مدل جدید و همچنین مشکلات ارزی ناشی از سیاست‌های دستوری، عامل اصلی شکل‌گیری بازار خرید و فروش موبایل و یا لپ دزدی در تهران شناخته می‌شود.

اما این دزدی‌ها متهم دومی هم دارد و آن تجاوز موتورسیکلت‌ها به پیاده‌راه‌ها است. معافیت کامل راکبین موتورسیکلت از هر نوع مقررات ترافیکی در سطح شهر تهران که پیگیری و بررسی علل آن توسط پلیس و شهرداری، ضروری به نظر می‌رسد، مسیر دزدی از کیف و جیب شهروندان را عملاً باز گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خلاف‌پیمایی و سایر سرپیچی‌های مقرراتی توسط موتورسیکلت‌ها در تهران به قدری افزایش پیدا کرده که هرج و مرج در حرکت این وسایل نقلیه، به صورت کاملا محسوس قابل مشاهده است.

به نقل از دنیای اقتصاد، برخی موتورسیکلت‌ها خیلی راحت در بزرگراه‌های چمران، حکیم و همت، خلاف جهت حرکت می‌کنند. این تجاوز به حریم حقوق شهروندان، در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر نیز به مراتب بیشتر از بزرگراه‌ها است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز