دوازدهمین نمایشگاه تخصصی چوب و خانه مدرن تبریز 1401

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی چوب و خانه مدرن تبریز1401-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی چوب، خانه و مبلمان مدرن از تاریخ 10 الی 14 آبان ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه­­ بین­‌المللی تبریز برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، در این رویداد تولیدکنندگان و فعالان حوزه چوب و دکوراسیون از 14 استان کشور از جمله استان­‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس، گیلان، قزوین، یزد، گلستان، زنجان، قم و همدان جهت معرفی خدمات، محصولات و دستاوردهای خود حضور داشتند.

در این نمایشگاه گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه انواع فرش ماشینی و دستبافت، لوستر، لوازم خانگی، لوازم کادویی، میز ال سی دی مشارکت داشتند. همچنین فعالان در حوزه مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و دکوراسیون داخلی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

علاقه­‌مندان می‌توانستند از تاریخ10 الی 14 آبان ماه 1401 به مدت 5 روز از سالن‌­های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین­المللی تبریز از این رویداد بازدید کنند.

یازدهمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌­المللی تخصصی ماشین‌­آلات، یراق­‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب در تبریز برگزار شد. در این رویداد تولیدکنندگان و فعالان حوزه چوب و دکوراسیون داخلی از 15 استان کشور از جمله تهران، گلستان، زنجان، قم، یزد و دیگر استان­‌ها حضور داشتند.

راز آسمان پایتخت

با چمنزار طبیعت را به خانه و ورزشگاه خود بیاورید!

شرکت چمنزار یکی از برندهای شناخته شده در زمینه زیرسازی، نصب و راه‌اندازی چمن مصنوعی است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه خود را در زمینه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی تثبیت کند. به منظور دریافت بیشتر اطلاعات در ارتباط با چمن مصنوعی می‌توانید به نشانی Chamanzar.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02157732 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در انتخابی درست یاری کنند.

ایده سبز

ایده سبز فضایی بدون مرز و محدودیت است که شما می‌توانید هرآنچه برای اجرای دکوراسیون زنده و محوطه‌سازی نیاز دارید آن‌جا پیدا کنید. ادوات باغبانی، محصولات فضای سبز، گیاهان آپارتمانی و درختان لوکس، انواع فلاور باکس و گلدان، خدمات نگهداری، طراحی و مشاوره فضای سبز و هرآنچه تصورش را کنید در سایت ایده سبز به آدرس www.idehsabz .co در دسترس شماست. ما به ایده‌های سبز شما پروبال می‌دهیم و آن‌ها را از رویایی غیر ممکن به واقعیات عینی در پیش چشم‌تان مبدل می‌کنیم.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز