دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی کرمانشاه 1401

نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی از روز 1 آذرماه 1401 به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌المللی کرمانشاه در بوستان شاهد برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه فرصتی ایجاد کرد تا تولیدکنندگان و فعالان صنعت مبلمان بتوانند محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. این نمایشگاه در قالب 40 غرفه در فضایی بالغ بر هزار و هفتصد مترمربع در محل نمایشگاه­‌های بین­‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار شد.

در این رویداد برندهای مطرح صنعت مبلمان از استان‌­های کرمانشاه، تهران، همدان، ایلام و غیره مشارکت داشتند. همچنین در این نمایشگاه گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، میز نهارخوری، انواع میز ال‌­سی­‌دی، سرویس خواب و دکوراسیون داخلی و غیره حضور داشتند.

بنا بر اعلام مسئول روابط عمومی نمایشگاه بین‌­المللی کرمانشاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستری جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر داخلی، معرفی فرهنگ و کالای ایرانی به مردم و همچنین خرید لوازم خانگی به قیمت مناسب بود.

راز آسمان پایتخت

یازدهمین دوره این نمایشگاه در مرداد ماه سال 1395 با حضور 84 شرکت و تولیدکننده فعال در این حوزه از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌­های کرمانشاه برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز