دنا پلاس و پژو 206 تیپ دو 10 میلیون ارزان شدند

لست سکند

کاهش قیمت دلار در یکی دو روز گذشته تاثیر زیادی در ریزش قیمت خودروهای داخلی داشته است، تا جایی که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و دنا پلاس ۱۰ میلیون تومان ارزانتر شده اند.

به گزارش کاماپرس،تبعات کاهش قیمت دلار کم کم در بازار خودرو هویدا می شود. به گفته فعالان بازار خودرو، کاهش قیمت ارز در چند روز گذشته باعث کاهش ۳۰ درصدی قیمت خودروهای پرفروش و پرطرفدار شده است. البته به گفته آنها این کاهش در صورت تداوم ریزش نرخ دلار ادامه دار هم می شود و ممکن است قیمت بعضی از خودروها تا ۵۰ درصد هم ریزش داشته باشد.

نوسانات نرخ دلار در معاملات دیروز باز هم باعث ریزش قیمت خودرو شد تا جایی که تا ظهر دیروز قیمت محصولات ایران خودرو در بازار بین یک تا ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت و محصولات سایپا هم یک تا ۵ میلیون تومان ریزش نرخ را تجربه کردند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار چند؟

در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۱۰ میلیون کاهش با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان معامله می شود. دنا پلاس توربور هم بعد از ۱۰ میلیون ریزش قیمت در حال حاضر با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

قیمت پژو پارس هم با ۷ میلیون تومان کاهش در حال حاضر ۱۹۸ میلیون تومان است. پژو پارس اتومات هم ۵ میلیون تومان کاهش داشته و با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای هم بعد از کاهش ۷ میلیونی در حال حاضر ۲۶۷ میلیون تومان است. مدل اتومات این خودرو هم با ۵ میلیون تومان کاهش در حال حاضر ۳۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

پراید ۱۳۱ و ۱۵۱ در بازار چند؟

پراید ۱۳۱ بعد از کاهش ۳ میلیونی در حال حاضر ۱۰۲ میلیون تومان قیمت دارد. پراید ۱۱۱ هم با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت پراید وانت حدود ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. تیبا ۲ هم با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان فروخته می شود. این خودرو نسبت به دو روز پیش حدود ۴ میلیون تومان ریزش قیمت داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دنا پلاس و پژو 206 تیپ دو 10 میلیون ارزان شدند

  1. ناشناس گفته:

    قیمتها خیلی کمتره خریدار هم نیستت…ثبت نامی های ایران خودرو و سایپا همه دارن انصراف میدن ..خودرو درحال سقوط.
    دلالان سکته…

  2. رضا گفته:

    واقعا ارزش نداره حیفه به اینا پول بدی یعنی بدبختی ملت ما از فروش این خودرو ها معلوم میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز