دلار هفته پر التهاب را ارزان تمام کرد/ اصرار کانال 25 هزار تومانی به میزبانی دلار

بر اساس گزارش رسانه ها امروز پنجشنبه 11 دی ماه 1399 قیمت دلار با نوسان بسیار اندک در کانال 25 هزار تومانی مواجه شد و این نوسان کاهشی بود.

به گزارش کاماپرس، در حالی که به روزهای سالگرد شهادت سردار سلیمانی نزدیک می شویم و تنش بین آمریکا و ایران زیر پوست این منطقه بالا گرفته است دلار این هفته را نیز در کانال 25 هزار تومانی باقی ماند و آخرین روز هفته را نیز مثل دیروز با کاهش قیمت سپری کرد.

هر چند کاهش قیمت 10 تومانی را نمی توان در معادلات نرخ ارز چیزی به حساب آورد اما همین که در روزی که اخباری مبنی بر مانور بمب افکن های بی 52 آمریکا بر فراز آبهای خلیج فارس منتشر شده، بازار تکانه یا جهش افزایشی ندارد و اندکی نیز از نرخ دلار کاسته می شود، خبر بدی برای واسطه ها و دلالان است.

به این ترتیب به نظر می رسد دلالان نباید امید چندانی به عبور دلار از مرز 26 هزار تومان در هفته آتی هم داشته باشند و کانال 25 هزار تومانی همچنان میزبان دلار خواهد بود.

ثبات نرخ یورو و افزایش قیمت درهم

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام دنیای اقتصاد،نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز، امروز پنجشنبه یازدهم دی ماه 99 به ۲۵,۷۵۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ثابت ماند و ارز مشترک اتحادیه اروپا بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۳۱,۵۷۴ (سی و یک هزار و پانصد و هفتاد و چهار ) تومان قیمت خورد.

در مقابل نرخ درهم امارات (حواله)، امروز از روند کاهشی دلار پیروی نکرد و درهم نزدیک به 60 تومان گران تر شد. به این ترتیب ارز کشور امارات به ۷,۱۶۰ (هفت هزار و یکصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۱ درصدی داشته است.

اخبار مهم روز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز