در جزیر کیش کجا اقامت کنیم؟ / راهنمای سفر به کیش

تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به کیش برای بسیاری از افراد به معنای رزرو یک هتل مجلل است. بله، این هتل‌ها دارای ویژگی‌های رویایی و امکانات بسیار مدرنی هستند اما تنها گزینه‌های موجود نیستند. یکی از بهترین نکات مثبت جزیره کیش این است که هنگام سفر به این مکان جذاب انتخاب‌های متنوعی جهت اقامت وجود دارد. جزیره کیش امکانات اقامتی بسیاری برای تمامی بودجه‌ها و انواع سلایق را پوشش می‌دهد. بی سبب نیست که کیش به یکی از بهترین نقاط توریستی ایران تبدیل شده است.

کاماپرس در ادامه به بررسی راهنمای سفر به کیش و بهترین گزینه‌های اقامت در این جزیره جادویی را معرفی می‌کند.

تجربه‌ای عالی با ویلاهای ساحلی

ویلاهای ساحلی کیش همانقدر محبوب هستند که ویلاهای ساحلی خطه شمال طرفداران خود را دارند. چه چیزی بهتر از سکونت در مکانی که حسی مطلق از منزل خود را به شما هدیه می‌کند. یک فضای خانوادگی، امکانات لوکس، راحتی و آسایش تنها با اجاره یک ویلای ساحلی در کنار آب‌های نیلوگون خلیج فارس امکان پذیر است. جزیره کیش متناسب با همه نوع بودجه ویلاهای بسیاری جهت اجاره در اختیار دارد.

اقامت در سوئیت‌های مقرون به صرفه

مزیت اجاره سوئیت، علاوه‌بر مقرون به صرفه بودن آن، این است که می‌توانید نزدیک به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی مورد علاقه‌تان سوئیت مناسب خود را پیدا کنید. هرچه محل اقامت شما به جاذبه‌های گردشگری کیش نزدیک‌تر باشد از هزینه‌های حمل و نقل شما به طور موثری کم می‌کند. امکانات سوئیت، متراژ آن، نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی تفریحی قطعا بر هزینه اجاره تاثیر می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

شهرک‌های مسکونی کیش، گزینه‌ای کمتر شناخته شده

شهرک صدف و شهرک سفین از جمله شهرک‌های معروف این جزیره هستند. شهرک صدف انواع واحدهای اقامتی نظیر ویلای کوچک، ویلای استخردار، سوئیت و پنت هاوس را در اختیار شما می‌گذارد. شهرک سفین نیز با وجود دور بودن از مراکز خرید اما با برخورداری از قیمت مناسب یک انتخاب عالی برای مسافران اقتصادی است. شهرک سفین در نزدیکی ساحل میرمهنا و محله قدیمی و بومی کیش قرار دارد.

بوم گردی در مروارید خلیج فارس

و آخرین مورد به اقامتگاه‌های بوم گردی کیش اختصاص دارد. این واحدهای اقامتی اگرچه امکانات کمتری دارند اما همچنان انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران هستند. پرداخت کمتر برای این واحدها، تماشای جشن‌های محلی و ارتباط بیشتر با مردم بومی از جمله مزیت‌های این اقامتگاه‌ها هستند.

تور کیش با آژانس آریاک سفر

آژانس آریاک سفر مجری برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، تور کیش را در تمامی ایام سال برنامه ریزی می‌کند. این تور از دو الی چهار شب در این آژانس قابل رزرو است. فلای پرشیا و کیش ایر خدمات رفت و برگشت مسافران را بر عهده دارند. هتل هلیا، هتل پارمیدا، هتل بین المللی کیش، هتل پالاس و هتل ارم از جمله گزینه‌های قابل انتخاب مسافران جهت اقامت هستند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، لینکدین، توییتر و کانال تلگرام، آپارات و یوتیوب مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “در جزیر کیش کجا اقامت کنیم؟ / راهنمای سفر به کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز