دریافت نوبت اینترنتی از پزشک‌های لامرد

نوبت اینترنتی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها رزرو نوبت از پزشکان به صورت اینترنتی به دلیل صرفه‌جویی در زمان و هزینه رفت و آمد بیماران طرفداران زیادی پیدا کرده است. به علاوه، سیستم امتیازدهی کاربران به پزشکان باعث بهبود عملکرد آنان و مراکز درمانی شده است.

به گزارش کاماپرس، رزرو نوبت از پزشکان به صورت آنلاین باعث حل بسیاری از مشکلات بیماران مانند پشت خط ماندن‌های طولانی برای گرفتن وقت معاینه، همخوانی نداشتن وقت معاینه با برنامه‌های مراجعه کننده و مواردی از این قبیل  شده است. “دکترتو” از جمله سامانه‌های اینترنتی رزرو نوبت حضوری و آنلاین است که دسترسی به لیست متخصص‌های لامرد و دیگر شهرها و همچنین نوبت‌دهی از آنان را برای کاربران فراهم کرده است.

این گزارش به چگونگی اخذ نوبت اینترنتی از پزشکان در شهرستان لامرد ‌پرداخته است.

نوبت‌دهی مطب متخصص‌های لامرد به صورت آنلاین

برای دریافت نوبت اینترنتی از متخصص‌های لامرد در ابتدا باید وارد سامانه نوبت‌دهی آنلاین دکترتو  شوید و سپس از لیست سمت چپ، تصویر گزینه نوبت‌دهی مطب را انتخاب کرد. پس از آن با اعمال کردن فیلترهای شهر محل سکونت، نوع بیمه و پزشک متخصص مورد نیاز لیستی از نزدیک ترین پزشکان نزدیک به محل سکونت بیمار نمایش داده می‌شود. با مطالعه بیوگرافی دکتر متخصص و نظرات کاربران می‌توان دکتر مدنظر خود را پیدا کرده و در قسمت وقت‌های آزاد، مناسب‌ترین زمان را انتخاب و وقت خود را رزرو کرد.

نوبت اینترنتی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مشاوره و ویزیت متخصص‌های لامرد به صورت غیرحضوری

اگر در شرایطی هستید که مراجعه به پزشک برایتان دشوار است و نیاز فوری به مشورت با یک متخصص دارید، می‌توانید از امکان مشاوره تلفنی و متنی به صورت آنلاین دکترتو استفاده کنید. برای رزرو این نوبت می‌توان از لیست خدمات سمت چپ سامانه دکترتو بر اساس نیاز خود، مشاوره تلفنی یا متنی را انتخاب و پس از آن با اعمال کردن فیلترهای مربوطه، لیست پزشکان و وقت‌های آزاد آنان برای این شیوه از مشاوره و معاینه را مشاهده کرد. شما می‌توانید بر اساس زمان آزاد خود، یکی از وقت‌های آزاد را انتخاب و نوبت مشاوره تلفنی یا متنی را رزرو کنید.

نوبت اینترنتی-کاماپرس

ارسال پیامک تایید نوبت پزشک برای کاربران

پس از رزرو نوبت توسط کاربر، پیامکی جهت تأیید قطعیت زمان مراجعه حضوری یا آنلاین توسط تیم دکترتو برای وی ارسال می‌شود. همچنین روز قبل و چندین ساعت قبل از فرا رسیدن نوبت، پیامک دیگری به منظور یادآوری وقت رزرو شده برای تسهیل روند مشاوره و درمان به فرد ارسال می‌شود.

مزایای رزرو نوبت دکتر به صورت آنلاین

گرفتن نوبت از مطب پزشکان همواره باید در ساعات کاری انجام شود که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت، امکان دارد که ساعت‌ها پشت خط برای وصل شدن تلفن و برقرای ارتباط با منشی منتظر بمانید. دیگر راه موجود، مراجعه حضوری برای اخذ نوبت است که علاوه بر صرف زمان زیاد در ترافیک، هزینه رفت و آمد را هم باید در نظر گرفت؛ ولی اخذ نوبت به صورت اینترنتی به صورت 24 ساعت در طول شبانه روز و تنها ظرف چند دقیقه انجام می‌شود. در این سیستم، شما بر اساس روزها و ساعت‌های برنامه کاری خودتان قادر خواهید بود که نزدیک ترین زمان نوبت را رزرو کنید.

لیست متخصص‌های لامرد در سامانه نوبت‌دهی آنلاین

دکترتو دسترسی به اطلاعات و رزرو نوبت معاینه از متخصص‌های لامرد را برای آسایش و تسهیل کاربران در فرایند پذیرش تا درمان فراهم کرده است. پزشکانی که اخذ نوبت از آنان در لامرد به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است، شامل متخصصین جراحی مغز و اعصاب، داخلی، قلب و عروق، بینایی سنجی و پاتولوژی می‌شود. از دیگر متخصص‌های لامرد که امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و غیرحضوری از آنان وجود دارد، می‌توان به پزشکان عمومی، متخصصین تغذیه، اعصاب و روان، مامایی و درمان ریشه دندان اشاره کرد.

نوبت اینترنتی-کاماپرس

دریافت نوبت اینترنتی پزشکان متخصص از دکترتو

دکترتو، یک سامانه نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین معتبر و فعال است که خدمات ویژه‌ای را در راستای تسهیل فرایند درمان بیماران و افزایش بهره‌وری پزشکان در نظر گرفته است. با انتخاب دکترتو، بیماران می‌توانند در تمام اوقات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه کرده و پس از مشاهده لیست پزشکان متخصص و نوبت‌ آزاد آنان، وقت معاینه حضوری یا تلفنی با شماره 91006030-021 رزرو کنند. استفاده از خدمات این مجموعه از دو طریق اپلیکیشن و سایت رسمی به آدرس doctoreto.com امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : دکترتو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز