دریافت سود سهام عدالت با اپلیکیشن آپ

لست سکند

این روزها با اوج‌گیری ویروس کووید 19، اپلیکیشن آپ امکان ثبت نام آنلاین سجام و احراز هویت را به صورت کاملا آنلاین ارائه می‌دهد به شکلی که صفر تا صد این کار را می‌توان بدون نیاز به خروج از منزل انجام داد.

متقاضیان دریافت سود سهام عدالت، ابتدا باید با هزینه 10 هزارتومان در قسمت «سجام و احراز هویت» آپ، فرمی را تکمیل و سپس کدپیگیری را دریافت و احراز هویت کنند. همچنین اگر پیش‌تر در سجام ثبت نام کرده‌اند می‌توانند صرفا فرآیند احراز هویت را طی کنند.

اپلیکیشن آپ، پرکاربردترین نرم‌افزار پرداخت کشور، یک نرم‌افزار از شرکت آسان پرداخت پرشین است که کلیه امکانات پرداخت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این اپلیکیشن قابل استفاده برای سیستم‌های اندروید و آی‌او‌اس است و می‌توان آن را از کافه‌بازار و گوگل پلی دریافت کرد. همچنین این اپلیکیشن از طریق آدرس www.733.ir  یا ارسال پیامک به شماره 2000733 قابل بارگیری است.

 

تغییر روش واریز سود سهام عدالت

راز آسمان پایتخت

سال‌های گذشته سود سهام عدالت از طریق شماره شبا به حساب سهامداران مستقیم و غیرمستقیم واریز می‌شد. اما در سال جدید این روش تغییر کرده است.

سهامداران مستقیم که حدود 19 میلیون نفر هستند و روش مدیریت مستقیم را برای حساب خود انتخاب کرده‌اند، سبد سهام‌شان از شرکت‌های متعددی تشکیل شده است؛ بعد از برگزاری مجمع این شرکت‌ها و مشخص شدن مقدار سود، این مبلغ به حساب‌شان واریز خواهد شد.

حدود 30 میلیون نفر دیگر هم سهامدار غیر مستقیم هستند که برای کنترل سهام و دارایی‌های خود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی تشکیل داده‌اند؛ این افراد همچنین در انتخاب مدیر و اعضای هیئت مدیره این شرکت‌ها نقش دارند. پس این مدیران به عنوان نماینده سهام‌داران عمل می‌کنند. به همین دلیل مردم هر استان که سهامدار غیر مستقیم هستند موظف به شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستند.

18 اردیبهشت ماه سال جاری به این انتخابات اختصاص یافته است که به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. سهامداران برای شرکت در این مجامع و به تبع آن دریافت سود، باید در سجام ثبت کرده و احراز هویت شوند. این ثبت نام به صورت کاملا آنلاین انجام می‌پذیرد. قابل توجه است که برای ثبت نام در سجام و احراز هویت فقط تا 18 اردیبهشت ماه فرصت باقیست.

مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز