درباره نیل فارمد و دستاوردهایش چه می‌دانید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه، تامین دارو و ارتقای سطح سلامت در سطح جهانی به دغدغه‌ای مهم تبدیل شده است. این دغدغه حیاتی و غیر قابل انکار شرکت‌هایی را می‌طلبد تا در جهت آن گام بردارند و در راستای تولید و عرضه دارو، تلاش کنند. یکی از این شرکت‌ها که به تازگی تاسیس شده و مدت چندانی از فعالیت آن نمی‌گذرد، اما تیمی متخصص و حرفه‌ای در آن فعالیت می‌کنند، شرکت داروسازی نیل فارمد است.

کاماپرس قصد دارد با بیان ۷ نکته، داروسازی نیل فارمد را به علاقمندان و فعالان حوزه بهداشت و سلامت معرفی کند؛

1. نیل فارمد در سال 1397 در زمینه تولید فرآورده‌های دارویی، گیاهی، مکمل و بهداشتی شروع به کار کرد.

2. زمینی به وسعت حدود 6 هزار مترمربع در شهرک صنعتی بهارستان کرج، فضای تولید این داروسازی است و در حال حاضر خطوط تولید جامدات به صورت کامل در این کارخانه موجود و در حالت فعالیت است.

3. تولیدات این شرکت در زمینه انواع داروهای قلب و عروق، گوارش و کبد، دیابت، ارولوژی، مغز و اعصاب، ضدآلرژی‌ها، آرامبخش‌ها، ترکیبات ضد قارچ، انواع مسکن و ضد التهاب و سایر داروها را شامل می‌شود. توجه ویژه به تولید فرآورده‌های گیاهی و مکمل از اولویت‌های این شرکت است. شرکت داروسازی نیل فارمد تاکنون حدود 30 محصول تولید و به بازار مصرف عرضه کرده است.

راز آسمان پایتخت

4. داروسازی نیل فارمد آخرین استانداردهای روز دنیا شامل جی. ام. پی و جی. ال. پی را دارا است، همچنین این شرکت از استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، حفاظت از محیط زیست و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی پیروی می‌کند؛ این گواهی‌نامه‌ها اعتبار خود را از شرکت ژیک سیستم آمریکا گرفته‌اند.

5. نسبت بالای نیروهای متخصص با تجربه دانشگاهی و صنعتی و بهره گیری از تجهیزات بسیار پیشرفته، از ویژگی های دیگر شرکت نیل فارمد است.

6. احمد کرباسی دارای دکتری حرفه‌ای داروسازی و پی اچ دی بیوتکنولوژی، مدیر عامل این شرکت است و نازنین نامی مقدم و زهرا اسماعیلی به ترتیب معاونت تضمین کیفیت و مسئولیت فنی و معاونت بهره‌برداری را برعهده دارند و تیم رهبری این شرکت را تشکیل می‌دهند.

7. رامونا دارو، از زیرمجموعه‌های شرکت داروسازی نیل‌فارمد، شرکتی دانش‌‌بنیان با هدف به کارگیری نیروهای جوان و پرانگیزه با ارجحیت در تولید محصولات خاص در سال 1399 تأسیس شده است. از محصولات رامونا دارو می‌توان قرص کلسی تنس، زینکوتنس، پره ناتنس، ویتاتنس ام و اف، نفروتنس و چای سبز فیتوزومال را نام برد که عموما داروهای مکمل و تقویتی هستند.

مرتبط با : نیل فارمد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز