درباره شرکت مهندسی پیشرو فناوران آلین چه می‌دانید؟

لست سکند

«شرکت مهندسی پیشرو فناوران آلین» به عنوان یکی از شرکت‌های گروه «حصین» از سال1391 فعالیت خود را در حوزه خدمات مرتبط با پایانه‌های فروش از جمله بازاریابی، نصب و پشتیبانی از پایانه‌های فروش بانکی آغاز کرد.

این شرکت در خصوص ارائه خدمات و سیستم‌های تخفیف و وفادارسازی مشتریان به برندها و فروشگاه‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهد. شرکت مهندسی پیشرو فن آوران آلین ابتدا به تحلیل اطلاعات می‌پردازد، سپس فرآیندی تحت عنوان «طوفان ذهنی» در این مجموعه شکل می‌گیرد که منجر به برگزاری جلسات با متقاضیان کالای مورد مطالعه می‌شود. پس از طی این مراحل و به دست آمدن نتیجه مطلوب، انعقاد تفاهم نامه اتفاق می‌افتاد که به موجب آن فرآیند تحقیق و توسعه و استراتژی بازاریابی برای محصول مورد تقاضا شروع می‌شود. بعد از تولید محصول اولیه بررسی کیفی آن انجام شده، سپس محصول نهایی به تولید انبوه می‌رسد و در اختیار متقاضی آن قرار می‌گیرد.

کاماپرس در ادامه سعی می‌کند با بیان 6 نکته جامع و کامل، مهم‌ترین اطلاعات این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه پرداخت الکترونیک و خدمات بانکی تشریح کند؛

1. شرکت آلین در حال حاضر با ۷۶ نفر کارمند و مدیریت علی ضیا بشرحق فعالیت می‌کند.

2. این مجموعه در خصوص بازاریابی، نصب و پشتیبانی از پایانه‌های فروش بانکی، سامانه مدیریت پرداخت‌ها و وفادارسازی مشتریان، سامانه مدیریت فرآیندهای پایش، سامانه مدیریت گردشگری، مرکز تماس و پلتفرم پرداخت جیب راهکار ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

3. این مجموعه دارای سه تیم مجزا بازاریابی، فنی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به مشتریان است.

4. خدمات این شرکت شامل سامانه کیمیا، خدمات پایانه‌های فروش، سامانه پایش، سامانه مدیریت گردشگری و پرداخت آسان آلین پی است.

5. گروه حصین، شرکت داده ورزی سداد، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به پرداخت ملت، فن آوا کارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر به عنوان همکاران آن هستند. همچنین از دیگر همکاران این مجموعه می‌توان به مرکز خرید پالادیوم، سازمان منطقه آزاد کیش، مایکت، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ و طاقچه اشاره کرد.

6. این شرکت دارای گواهی دانش بنیان است. آلین تاکنون توانسته رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک را در زمینه‌های تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی و همچنین خدمات پشتیبانی به دست آورد.

مرتبط با : آلین کیشطاقچه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز