درباره سپهرنت ایرانیان چه می‌دانید؟

شرکت «سپهرنت ایرانیان»- سهامی خاص- از سال 1387 در حوزه سیستم‌های مالی و اتوماسیون بانکی کار خود را آغاز کرد. هدف این مجموعه ارائه نسل جدید راهکارها و خدمات نوین مالی برای سهولت در انجام امور بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری است. این شرکت با اتکا بر زیرساخت‌ها و امکانات فنی به روز شده در کنار تیم خود، موفقیت پروژه‌ها را تضمین می‌کند. سپهرنت تلاش می‌کند تا با به کارگیری دانش جهانی، ضمن انتقال این دانش به مجموعه داخلی جهت تولیدات آتی، شرایط بهتر ارائه خدمات را، در ردیف بهترین بانک‌های دنیا، برای مشتریان خود فراهم کند.

کاماپرس در ادامه 8 نکته را از این مجموعه مطرح می‌کند که مطالعه آن برای فعالان حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک و علاقمندان به آن می‌تواند مفید باشد؛

1. شرکت سپهرنت ایرانیان- سهامی خاص- در حال حاضر با مدیریت بهروز شکری مشغول به فعالیت است. تعداد کارمندان این مجموعه در حدود 150 نفر اعلام شد.

2. خدمات این شرکت در حوزه امنیت اطلاعات، شبکه گسترده، سامانه یکپارچه بانکی، تولید و توسعه برنامه‌های کاربردی تخصصی، پیاده سازی و بومی سازی نرم افزارهای بین المللی و … هستند.

3. همراه بانک، اینترنت بانک، باشگاه مشتریان، کیوسک نقدی، دستگاه خودپرداز و پایانه فروش از خدمات بانکی است که این مجموعه به کاربران خود ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

4. شرکت‌هایی مانند تجارت الکترونیک پارسیان، فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک، همیار صنعت رستاک، پرداخت الکترونیک سپهر، داده‌ورزی فرادیس البرز، زیرساخت مرکز داده ارم و … از مشتریان این مجموعه هستند.

5. شرکت سپهرنت ایرانیان به عنوان نماینده انحصاری شرکت اس.ای.بی فرانسه در نمایشگاه میفتک دبی، سال 1391، حضور داشت. نمایشگاه میفتک رویداد تکنولوژی مالی دنیا برای بازارهای در حال ظهور است که بر مناطق خاورمیانه، آفریقا و جنوب آفریقا تمرکز دارد.

6. این شرکت توانست سیستم متمرکز بانکی اس.ای.بی فرانسه را در موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده بومی سازی و اجرائی کند. اس.ای.بی فرانسه یکی از مجموعه‌های تولیدکننده نرم افزارهای یکپارچه دنیا با 25 سال سابقه فعالیت در حوزه ذکر شده است و بیش از 150 مشتری بین المللی دارد.

7. سال 1393 در استان‌های تهران، البرز، سمنان، خراسان رضوی، فارس، یزد، بوشهر، شیراز و خراسان جنوبی- مجموعاً تعداد 107 شعبه با 500 هزار مشتری- یک میلیون حساب و 70 هزار سپرده زیر پوشش نرم افزار بومی سازی شده قرار گرفتند.

8. سپهرنت ایرانیان در سال جاری توانست از سازمان نظام صنفی استان تهران مجوز دریافت کند. همچنین این مجموعه در سال ذکر شده توانست به نمایندگی از موسسه اعتباری نور، به جمع میزبانان ققنوس محلق شود.

مرتبط با : سپهرنت ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز