درباره داده ورزی سداد چه می‌ دانید؟

شرکت «داده ورزی سداد» سال 1378 در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری برای مدت نامحدود به ثبت رسید. حوزه فعالیت این مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی و پرداخت است. مدیران این شرکت می‌خواهند در راستای دست‌یابی به اهداف کلان شرکت، با توسعه کمی و کیفی خدمات در حوزه فاوا- فناوری‌های پیشرفته نحوه ارتباط و انتقال داده‌ها در سامانه‌های ارتباطی- نقش راهبردی در سیستم بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران ایفا کنند.

این شرکت آمادگی خود را در ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح‌های زیرساختی- امنیت، شبکه و مرکز داده- اعلام کرده است.

کاماپرس در ادامه 7 نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیک می‌تواند مفید باشد؛

1. شرکت داده ورزی سداد در حال حاضر با مدیریت فرهاد فائز در حال فعالیت است. تعداد کارکنان این مجموعه 2 هزار و 200 نفر اعلام شد که از این تعداد بیش از هزار و 800 کارشناس و متخصص در حوزه‌های نرم افزار، سخت افزار، شبکه، تجارت الکترونیک و امنیت این مجموعه مشغول به کار هستند.

2. محصولات و خدمات این شرکت در قالب پرداخت الکترونیکی، سامانه‌های حج و عتبات، مدیریت وجوه و خزانه و مدیریت مالی و حسابداری به کاربران ارائه می‌شود. پشتیبانی و امداد، سامانه‌های عمومی و ستادی، بانکداری نوین و مدیریت کارت و حساب از دیگر خدمات این مجموعه است.

راز آسمان پایتخت

3. پروژه‌های این شرکت در سه عنوان پشتیبانی، تولیدی و توسعه‌ای دسته بندی می‌شود. سامانه‌هایی مانند بینا، حقوق و دستمزد، چکاوک بانک ملی ایران، بام، حضور و غیاب، گنجینه و… از پروژه‌های اجرا شده داده ورزی سداد هستند.

4. بانک ملی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور، ایران خودرو، گمرک ایران، سازمان حج و زیارت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مشتریان این مجموعه هستند.

5. شرکای تجاری این مجموعه، بانک ملی ایران، شرکت خدمات انفورماتیک و مجموعه سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی ایران اعلام شدند.

6. این شرکت تاکنون موفق به دریافت رتبه اول نوآوری‌های برتر بانکی برای سامانه بام در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، کسب رتبه 1 از سوی شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مشتری، شبکه داده‌ها، خدمات پشتیبانی و … شده است.

7. این شرکت در سال گذشته اولین لوح زرین جایزه نوآوری محصول برتر ایرانی را به دست آورد. جایزه ذکر شده برای ارائه محصول سامانه خودپرداز هوشمند ملی- بی.تی.ام- به داده‌ ورزی سداد تعلق گرفت.

 

مرتبط با : داده ورزی سداد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز