درباره بلیط تایلند

بلیط تایلند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسافرت به کشورهای جنوب غرب آسیا به دلیل آب و هوای مساعد و کم هزینه بودن سفر، در تمامی فصول سال پر رونق است. تایلند، یکی از این کشورها است که در طول سال، افراد زیادی به آن سفر می­‌کنند. پیدا کردن بلیط تایلند با قیمت مناسب از مقدمات اصلی سفر به این منطقه است که تا حد زیادی در کاهش هزینه مسافرت نقش دارد.

به گزارش کاماپرس، تایلند یک مقصد گردشگری معروف در سطح جهان است که مردم نقاط مختلف دنیا به منظور بازدید از معابد رنگارنگ و جذاب و برخی شهرهای معروف آن مانند بانکوک و پوکت به آنجا سفر می­‌کنند. برخی با هدف مشاهده و لمس حیات وحش متنوع تایلند، برای سفر به این کشور برنامه­‌ریزی می‌کنند. البته قبل از رزرو بلیط تایلند و سفر به این منطقه باید اطلاعات لازم را درباره آن کسب کرد.

در ادامه، چند نکته مهم درباره تایلند ارائه شده است.

آب و هوای تایلند

تایلند در منطقه استوایی قرار گرفته و به همین دلیل در بیشتر ماه‌های سال، آب و هوایی گرم دارد و تنها در ماه‌های بهمن و اسفند و اوایل بهار، اندکی آب و هوای آن بهتر و ملایم‌تر می‌شود. معمولا در این چند ماه نسیم دلنوازی در این منطقه می‌وزد و حال و هوای گردشگران را عوض می‌کند. بسته به اینکه تا چه حد تحمل آب و هوای گرم و شرجی را دارید، می‌توانید بلیط تایلند را رزرو و به این منطقه سفر کنید.

بلیط تایلند-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شب‌های منطقه تایلند

از آنجایی که هوای گرم و شرجی روز برای گذراندن اوقات فراغت و قدم زدن در مناطق دیدنی تایلند چندان مناسب نیست، بیشتر مردم بومی و گردشگران، شب‌ها را برای این کار انتخاب می‌کنند؛ به همین دلیل، تایلند شب‌های زنده‌ای دارد و بیشتر فروشگاه‌های آن به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نوع پوشش تایلندی­ ها

اگر نگران این هستید که در هوای گرم و شرجی چه لباس و لوازمی همراه خود ببرید و مایلید از نوع پوشش مردم این منطقه آگاه باشید، باید بدانید که در این منطقه محدودیت پوشش وجود ندارد. تنها در برخی از مناطق تایلند، اعتقاد بر این است قبل از ورود به خانه، مغازه یا رستوران باید کفش را از پا درآورد، زیرا این موضوع برای آنان نوعی احترام و محسوب می‌شود.

مسیرهای پرتردد تایلند

تایلند به دلیل زیبایی و جاذبه های زیاد و پتانسیل بازرگانی مورد توجه است. گردشگران و بازرگانان بین شهرهای تایلند به بانکوک، پایتخت تایلند، بیشترین توجه را دارند. به همین دلیل، افراد زیادی به بانکوک سفر دارند و باعث شلوغی فرودگاهی مانند سووارنابومی می‌شوند. شهرهایی مانند پوکت تایلند و فرودگاه آن نیز همواره پذیرای مسافران زیادی هستند که به خاطر گردش و تفریح به این منطقه ساحلی سفر دارند. در ادامه برخی دیگر از مسیرها و فرودگاه‌های پرتردد تایلند معرفی خواهد شد؛

  • پاتایا تایلند
  • چیانگ مای تایلند
  • چیانگ ری تایلند
  • کرابی تایلند
  • خون کاین تایلند
  • سورات تانی تایلند
  • سونگخلا تایلند

بلیط تایلند-کاماپرس

قیمت بلیط‌ تایلند

قیمت بلیط‌ تایلند قابل رزرو، بسته به تاریخ و شهر مورد نظر شما متفاوت است. در صورتی که مایل به آگاهی از نرخ مقاصد مختلف تایلند هستید، بهتر است از آژانس‌های هواپیمایی معتبر کمک بگیرید. مدت زمان پرواز این کشور بسته به مقصد انتخاب شده متفاوت بوده اما حداقل شش ساعت به طول می‌انجامد.

خرید آسان بلیط تایلند از “قاره پیما”

حالا که از بابت شرایط، آداب و رسوم و آب و هوای این منطقه اطلاعات کافی به دست آوردید، برای سفر به این منطقه بهتر است به فکر تهیه بلیط تایلند باشید. بهترین درگاه برای خرید بلیط تایلند، آژانس قاره پیما است که در آن نرخ بلیط تهران به تایلند تمامی هواپیمایی‌های مجاز کشور اعلام شده است.

در حال حاضر بلیط تایلند ارائه شده در وبسایت قاره پیما مربوط به هواپیمایی ماهان، ایران ایر، امارات، ترکیش، قطری، ایرفلوت، لوفتهانزا، اتریشی و فلای دبی است.

بلیط تایلند-کاماپرس

مختصری درباره مجموعه قاره پیما بدانید

قاره پیما از جمله شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران است. این مجموعه با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سیستم فروش آنلاین ویزا و بلیط هواپیما راه اندازی شد. این مجموعه توانسته مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و نهاد میراث فرهنگی و گردشگری به دست آورد. تمامی خدمات قاره پیما با مجوز رسمی و به صورت معتبر به مسافران و گردشگران ایرانی ارائه می‌شود. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.gharepeyma.com مراجعه کرده یا با کارشناسان آن با شماره تلفن‌های 02191028292 و 09121931613 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز