کرایه سوئیت 50 متری در نوشهر برای تعطیلات آخر هفته

نوشهر-
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جنگل و دریا در نوشهر فاصله کمی از هم دارند و از دلایل سفر مسافران به این شهر، علاوه بر آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های گردشگری مانند پارک جنگلی و ساحلی سی سنگان، می‌توان به سوغات و صنایع دستی و حصیربافی و شیرینی برنجک این منطقه اشاره کرد. همه این موارد باعث شده نوشهر گزینه خوبی برای تعطیلات آخر هفته شهروندان از شهرهای مختلف بخصوص تهران باشد.

کاماپرس در این گزارش چند مورد از سوئیت‌های 50 متری نوشهر را با جست وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

سوئیتی نزدیک به مراکز خرید در نوشهر

*در ساحل سیترا نوشهر برای یک سوئیت 50 متری یک خوابه که ظرفیت اسکان تا 6 نفر را دارد، در روزهای عادی شبی 500 هزار تومان باید پرداخت کنید. در امکانات این سوئیت وسایل آشپزخانه و مبل و… ذکر شده است. فاصله این سوئیت با دریا و مراکز تفریحی و خرید کوتاه حدودا 3 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

قیمت سوئیت لوکس در نوشهر

*اما در همین ساحل سیترا قیمت سوئیت‌های نوساز و لوکس بالاتر می‌رود و یک سوئیت 45 متری ساحلی با ظرفیت 3 نفر در روزهای عادی 700 هزار تومان، آخر هفته 900 هزار تومان و در تعطیلات و مناسبت‌ها تا یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

نوشهر-کاماپرس

*یکی دیگر از سوئیت‌های 50 متری مقرون به صرفه در نوشهر، واحدی دو خوابه و در فاصله 100 متری با دریا است که برای یک شب اقامت باید 390 هزار تومان پرداخت کنید. البته قیمت این واحد در تعطیلات و آخر هفته‌ها به صورت توافقی خواهد بود و طبق گفته مالک این واحد که ظرفیت 6 نفر را دارد، زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است. از ویژگی‌های این سوئیت هم می‌توان به نزدیک بودن به پیست اسب سواری و پیست چهار چرخ اشاره کرد.

اجاره سوئیتی 12 نفره در نوشهر

*یکی از محله‌های دنج نوشهر، محله نیما یوشیچ است که سوئیتی 49 متری یک خوابه در روزهای عادی و تعطیلات، شبی 300 هزار تومان اجاره داده می‌شود. طبق اعلام مالک تا 12 نفر می‌توانند در این سوئیت سکونت داشته باشند.

*در مورد یکی دیگر از آگهی‌های اجاره در نوشهر می‌توان به سوئیت 50 متری در خیابان ملت با ظرفیت چهار نفر اشاره کرد. این سوئیت در روزهای عادی شبی 700 هزار تومان، آخر هفته‌ها یک میلیون تومان و در تعطیلات آخر هفته به صورت توافقی به اجاره داده می‌شود. مالک این واحد را مخصوص خانواده ذکر کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : جابامادیوارکیلید
رایانه کمک
آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز