دختران پوتین ؛ هر آنچه باید درباره ملکه‌های کرملین بدانید

در دومین ماه از مقابله پوتین با دنیای غرب، کشورهای آمریکا و انگلستان، کاترینا و ماریا، دو دختر ولادیمیر پوتین را تحریم کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار گوناگون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مقامات این دو کشور معتقدند دو دختر پوتین، نقش مهمی در مخفی کردن ثروت رئیس دولت روسیه دارند. نکته جالب و خواندنی اینجاست که این دو دختر و خود پوتین تاکنون درباره این رابطه دختر-پدری هیچ اظهارنظری نکرده‌اند و هیچ یک از این سه نفر تایید نکرده که رابطه نسبی با هم دارند.

رویترز شش سال پیش، درباره کاترینا نوشت؛ او یک رقصنده راک اند رول آکروباتیک است و بر بسیاری از جوانان روسیه تاثیر می‌گذارد. کاترینا همسر کیریل شامالوف، پسر نیکولای شامالوف، دوست قدیمی پوتین است. نیکولای شامالوف، یکی از سهامداران بانک روسیا است.

بیشتر ببینید و بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاترینا سال گذشته بدون اینکه به رابطه‌اش با پوتین اشاره شود، در مجمع بین‌المللی اقتصادی سنت‌پترزبورگ سخنرانی کرد.

رویترز درباره ماریا، دیگر دختر پوتین ادعا کرد که او در دانشگاه سن‌پترزبورگ زیست‌شناسی و در دانشگاه مسکو پزشکی خوانده است. ماریا فعالیت‌های علمی‌اش را بر حوزه ژنتیک متمرکز کرده است. ولادیمیر پوتین تاکید زیادی بر پیشرفت روسیه در این حوزه دارد. او همسر جوریت جوست فاسن، یک بازرگان سرشناس هلندی است.

نتیجه زندگی با مهماندار هواپیما

رسانه‌ها اعلام کردند این دو دختر حاصل زندگی مشترک پوتین و همسر سابقش، لیودمیلا هستند. این دو نفر در سال ۱۹۸۳ زمانی که لیودمیلا مهماندار هواپیما و پوتین مامور کا‌گ‌ب بود با هم ازدواج کردند و برای مدت 30 سال در کنار هم زندگی کردند. ماریا، اولین دختر آنها، در سال ۱۹۸۵ و کاترینا یک سال بعد به دنیا آمدند.

پوتین که در سال 1996 برای اقامت وارد شهر مسکو شد، دختران خود را در یک مدرسه آلمانی‌زبان ثبت‌نام کرد. پس از اینکه وی به عنوان رئیس‌جمهور وارد کرملین شد، دختران پوتین مدرسه را رها کردند و تحت آموزش‌های خصوصی در خانه قرار گرفتند.

به گزارش رسانه‌های غربی، دختران پوتین با هویت‌های غیرواقعی وارد دانشگاه شدند و به ادامه تحصیل پرداختند. ماریا در رشته‌های زیست‌شناسی و پزشکی تحصیل کرد و کاترینا در کالج به مطالعات آسیایی مشغول شد.

ماریا در حال حاضر یک فرزند دارد. این در حالی است که کاترینا یک زندگی بلندپروازانه در آپارتمان‌های لوکس را در پیش گرفته است.

پوتین در کل تلاش زیادی می‌کند تا اطلاعات زیادی درباره دختران و نوه‌اش منتشر نشود. او حتی یک بار که از طرف خبرنگاران مورد سئوال قرار گرفت، به صراحت اعلام کرد که قصد ندارد درباره دخترانش صحبت کند. او گفت ترجیح می‌دهد، دخترانش همچون افراد عادی زندگی کنند؛ نه شبیه شاهزاده‌ها.

شایعه مرگ دختر پوتین

یک رسانه کانادایی چندی پیش خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه کاترینا، پس از تزریق دومین دز واکسن کرونا، مرده است. این خبر خیلی زود تکذیب و غلط بودن آن اثبات شد.

معمای سومین دختر پوتین

بیزنس اینسایدر چندی پیش به شایعاتی اشاره کرد که حکایت از وجود سومین دختر پوتین دارند. این رسانه نوشت: سومین دختر، حاصل رابطه پوتین با آلینا کابایوا، قهرمان سابق ژیمناستیک روسیه است.

تحریم دختر لاوروف

بریتانیا علاوه بر تحریم و مسدود کردن دارایی‌های کاترینا و ماریا، دختر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه را نیز در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز