خودروی MVM وریا غفوری به مشکل مالیاتی خورد!

لست سکند

اداره مالیات اعلام کرده است که وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال تهران مالیات خودروی MVM خود را نداده است، این در حالی است که وریا خودرو را هدیه گرفته است.

به گزارش کاماپرس، وریا غفوری زمانی که در تیم ذوب آهن اصفهان بازی می کرد، به عنوان پدیده سال لیگ برتر فوتبال معرفی شد و از سوی شرکت خودروسازی MVM  یک دستگاه خودرو هدیه دریافت کرد.

حالا کاپیتان تیم استقلال تهران بعد از 6 سال ازدریافت خودرو نامه ای از سازمان مالیات دریافت کرده است که بر اساس آن باید مالیات خودرو را پرداخت کند.

ورزش سه نوشت: وریا غفوری، مدافع راست استقلال و کاپیتان آبی‌ها در اولین سال حضورش در سپاهان از سوی سازمان لیگ مورد تمجید قرار گرفته و از سوی کمپانی خودروسازی MVM یک خودرو دریافت کرد.

مراسم دریافت این خودرو در استادیوم آزادی برگزار شد و این بازیکن با حضور در پیست تارتان این استادیوم در سال 93 به عنوان پدیده فوتبال ایران بعد از جام ملت‌ها این جایزه را از رضا رویگردی، بازیگر سینما و همچنین مدیران این کمپانی دریافت کرد و با قرار گرفتن پشت رل، استادیوم را ترک کرد.

راز آسمان پایتخت

سهیم کردن خیریه در هدیه

اکنون این خودروی مشکی رنگ ساخت کمپانی  MVM به دردسری مالیاتی برای این بازیکن تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که وریا در همان مقطع و در مصاحبه حین دریافت این جایزه نیز اعلام کرده بود که بخشی از آن را به امور خیریه اخصاص خواهد داد و با بخش دیگری از آن امورات زندگی‌اش را خواهد گذراند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون با گذشت 6 سال از زمان دریافت این هدیه، نامه‌ای از اداره مالیات به کاپیتان آبی‌ها رسیده که او را ملزم به پرداخت مالیات مربوط به این خودرو می‌کند. این در حالیست که وریا این خودرو را به عنوان هدیه دریافت کرده و حتی بخش عمده‌ای از مبلغ آن را صرف امور خیریه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز