ساعت ۱۸۰ میلیونی علی کریمی روی جلد ایران ورزشی

لست سکند

عکس منتشر شده از علی کریمی ستاره محبوب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال، وی را در حال پیاده روی تمرینی در حالی نشان می دهد که ساعت مچی با بند قرمز رنگ روی دست جادوگر فوتبال ایران خودنمایی می کند اما این ساعت از چه برندی است؟

به گزارش کاماپرس، عکس جذاب منتشر شده از علی کریمی یکی از فنی ترین بازیکنان سال های اخیر فوتبال ایران و آسیا در صفحه اول روزنامه ایران ورزشی امروز، وی را با لباس های اسپرت و در حال پیاده روی برای آماده نگه داشتن خود در ایام کرونا به تصویر کشیده است.

نکته جالب توجه در این عکس ساعتی است که با بند قرمز خود روی مچ دست چپ علی کریمی خودنمایی می کند.

 

راز آسمان پایتخت

کنجکاوی خبرنگاران کاماپرس حدس و گمان هایی در مورد برند این ساعت مچی ایجاد کرد و برای تشخیص درستی یا نادرستی این حدس و گمان ها نظر کارشناسان ساعت را جویا شدیم.

با توجه به این که عکس مذکور از زاویه ای گرفته شده است که تشخیص برند ساعت را دشوار می کند نهایتا کارشناسان ساعت و ساعت بازان از روی این عکس، برند ساعت جادوگر فوتبال ایران را تگ هویر تشخیص دادند و اعلام کردند علی کریمی ساعت تگ هویر خود را با بند اسپرت قرمز رنگ سِت کرده است. براساس اعلام کارشناسان فروشگاه شهر ساعت جواهریان قیمت ساعت تگ هویرعلی کریمی در این عکس 170 تا 180 میلیون تومان است.

درباره برند تگ هویر

برند «تگ هویر» – TAG Heuer – از برندهای مطرح سوییسی است که در سال 1860 توسط ادوارد آور بنیان‌گذاری شد و تاکنون در صنعت مد و فشن و حتی تولید کالاهایی نظیر تلفن همراه فعالیت موفقی داشته است. ساعت‌های مچی لوکس، یکی از گروه‌های اصلی محصولات این شرکت هستند که با تنوع قابل‌توجه، کیفیتی ستودنی و البته طراحی‌هایی بی‌نظیر و خیره‌کننده سهم قابل‌ توجهی را در بازار ساعت‌های لوکس به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “ساعت ۱۸۰ میلیونی علی کریمی روی جلد ایران ورزشی

  1. داود گفته:

    لیاقتش بیشتر از ایناست
    بابک زنجانی که نیست علی کریمیه
    بیشتر پولاشم از قطر و آلمان گرفته
    نووووووووش جونش

  2. arisu گفته:

    اینجورساعتها به عمر ادم اضافه میکنند؟ شاید هم با عقربه هاش مسیر غلط از درست رو بهت نشون میدن!!! نکنه ساعتش قابلیت سفر در زمان هم داره؟! راست کیگن خاصیت جذب نیرو هم داره؟ یعنی افزایش توان عضله ها برای فعالیت با زور بیشتر برای پول بیشتر بجیب زدن به هر شکلی
    بعضیها گفتند از این مدل ساعتهای گرون نما بخرین بندازین دستتون خدا بیشتر از همیشه و بقیه بشما نزیک میشود
    اخ اخ این اخری درست باشه من هزار تا میخرم بجهنم که پولش چقدر باشه

  3. مجید گفته:

    حتی دشمنانش دوستش دارن مردمی و سخت کوش مگه دزدی کرده با زحمت و تلاش خودش تونسته بخره دمشم گرم

  4. داود گفته:

    مبارکش باشه خدا بیشتر بهش بده ساعت گرون ببنده دستش ما کیف میکنیم دوستش داریم دزدی که نکرده دمش گرم

  5. 7 گفته:

    علی کریمیه دیگه همچین ساعتی حتی گرون تر برای حداقل بهترین هافبک تاریخ آسیا چیز زیادی نیس نوش جونش بخاطر خاطره های خوبی ک ازش تو زمین داریم هرچی داشته باشه حقشه جادوگر آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز