خرید خودرو با بودجه 900 میلیون

لست سکند

وضعیت فعلی بازار خودرو مشتریان واقعی را مجبور کرده تا هر چه زودتر برای خرید اتومبیلی متناسب با بودجه مورد نظر خود اقدام کنند. این روزها با توجه به نوسانات قیمتی انواع اتومبیل‌ها، بازار خرید خودرو های دست دوم داغ شده است. حتی افراد زیادی به محض دریافت پول نقد، به جای نگهداری آن حاضرند خودروهای بسیاری قدیمی تولید داخل را بخرند تا ارزش سرمایه‌هایشان کم نشود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گاهی اوقات خرید خودرو کارکرده از بسیاری لحاظ‌ها به نفع مشتریان است. مثلا در صورتی که فرد به تازگی رانندگی یادگرفته باشد یا باید مسافت‌های طولانی را برای مدت زمان زیادی رانندگی کند، خرید خودرو دست دوم برای وی به صرفه‌تر است. برخی هم مایل به خرید خودروهای خارجی هستند و معتقدند این نوع اتومبیل‌ها کارکرد بهتری از انواع داخلی دارند و بیشتر عمر می‌کنند. از آنجایی که خودروهای خارجی به دلیل تحریم‌های همه جانبه وارد کشور نمی‌شوند، بنابراین علاقمندان راهی به جز خرید مدل‌های دست دوم ندارند. اما مهم‌ترین دلیل خرید اتومبیل‌های کارکرده، قیمت اقتصادی آن‌ها است که با بودجه اغلب مردم همخوانی دارد و معمولا این دلیل در راس سایر دلایل خرید خودرو دست دو قرار می‌گیرد.

سه مدل خودرویی که با بودجه 900 میلیونی قابل خریداری است

در صورتی که فردی برای خرید خودرو 900 میلیون تومان بودجه کنار گذاشته باشد به راحتی امکان خرید خودروهای دست دوم از برند هیوندای یا دیگر برندها را دارد.

به عنوان مثال خودرو هیوندای ولستر مدل 2014 با پرداخت مبلغی مابین 900 تا 930 میلیون تومان قابل خرید است. یک مدل از این خودرو در سایت سوییچ موجود است که کارشناسی شده و کارکرد 36 هزار کیلومتری دارد. رنگ داخل این خودرو مشکی و رنگ بدنه آن قرمز – مشکی است.

راز آسمان پایتخت

اما در صورتی که فردی بخواهد خودرو دیگری از برندهای خارجی در همین حول و حوش قیمتی خریداری کند، سانگ یانگ تیوولی هم به وی پیشنهاد می‌شود. مدل موجود از این خودرو در سایت سوییچ، به سال 2017 بازمی‌گردد. رنگ بدنه این خودرو مشکی و رنگ داخل آن طوسی است. کارکرد این خودرو کارشناسی شده نیز به 115 هزار کیلومتر می‌رسد. ضمنا بدنه خودرو مذکور رنگ شدگی دارد و پیکج آن اتومات است.

خودروی دیگر که با بودجه مذکور قابل خرید است، رنو کپچر نام دارد. این خودرو تولید سال 2016 بوده و دارای کارکرد 56 هزار کیلومتری است. رنگ بدنه خودرو قهوه‌ای- مشکی بوده و بدنه سالمی دارد. رنگ داخل اتومبیل مذکور نیز مشکی و پکیج آن اتومات است.

مزیت خرید خودرو 900 میلیونی از سایت سوییچ

این خودروها با شرایط مذکور و قیمتی حول و حوش 900 میلیون تومان از سایت سوییچ قابل خریداری هستند. خودروهای مذکور همگی کارشناسی شده و با ضمانت کامل در این خصوص به مشتریان عرضه می‌شوند.

از آنجا که کلاهبرداری در زمینه خرید خودرو دست دوم زیاد است، سایت سوییچ با خدمات متمایز خود تمامی مشکلات موجود در این زمینه را حل می‌کند. ایده تشکیل تیم سوییچ در شرکت پارسا موتور سامان شکل گرفت و نتیجه آن جمع شدن افراد حرفه‌ای، متخصص، خوش فکر و باسابقه بود تا انواع خودروهای نو و دست دوم با شرایطی مناسب برای خریدار و فروشنده مورد معامله قرار بگیرد.

افراد با ورود به سایت سوییچ این امکان را دارند تا خودرو مورد نظر خود را جست و جو کرده و با کلیک گزینه ثبت درخواست خرید خودرو، متناسب با بودجه خود اتومبیل مورد نظرشان را در کمترین زمان ممکن بخرند. فروشندگان نیز به راحتی امکان ثبت آگهی فروش و درخواست برای کارشناسی خودرو خود را دارند تا در مدت زمان کوتاهی اتومبیل خود را به خریداران واقعی بفروشند. به این ترتیب خودرو بدون دخالت دلالان با قیمت مناسب به راحتی فروخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سوییچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز