خرید بهترین نوع بانک خازنی از فروشگاه معتبر تجهیزات برقی

مصرف کنندگان برق در کارخانه‌ها، واحدهای مسکونی و صنعتی به انواع لوازم و تجهیزات برقی احتیاج دارند. یکی از این محصولات پرمصرف، بانک خازنی است که به دلایل مختلفی از جمله اصلاح ضریب توان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تمامی مصرف کنندگان برق در سطح وسیع و کوچک به صرفه‌تر است از بانک خازنی استفاده کنند. این وسیله علاوه بر اصلاح ضریب توان، به دلیل جبران افت و تنظیم ولتاژ و همچنین ثابت نگه داشتن آن برای جلوگیری از خسارت به دستگاه‌ها، کاهش سطح مقطع سیم به دلیل کاهش مصرف توان راکتیو و کم شدن هزینه برق مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای درک بهتر عملکرد بانک خازنی بهتر است مثال دونده را در نظر بگیرید. در صورتی که فردی قصد دویدن در یک مسیر بدون سربالایی را داشته باشد، راندمان مصرف انرژی وی در بالاترین سطح خود قرار دارد و در واقع توان و انرژی وی به صورت مفید مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما اگر شخص قصد دویدن از یک سربالایی را داشته باشد، برای رسیدن به نقطه مورد نظر توان مفید خود را خواهد گذاشت. مسلما بالا رفتن از سطح شیب دار برای به مقصد رسیدن باعث گرفتن انرژی اضافه از وی خواهد شد و در واقع انرژی صرف شده غیرمفید است.

در کل وظیفه بانک خازنی این است که توان غیرمفید را به شبکه اعمال کند تا به درستی مصرف شود.

اجزای بانک خازنی و انواع آن

بانک خازنی از یک تابلو برق، رگولاتور بانک خازنی، خازن سه فاز و همچنین کنتاکتور خازنی، کلید فیوز، فیلتر هارمونیک و کلیدی ورودی تشکیل شده است.

راز آسمان پایتخت

بانک خازنی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. برخی از بانک‌های خازنی از نوع ثابت هستند که به شکل مستقیم به کلید زیر الکتروموتورها متصل شده یا در شبکه ورودی برق مجموعه با یک حفاظت کلید فیوز، شرایط برای قطع دستی و خارج کردن خازن از مدار فراهم می‌شود.

برخی از بانک خازنی‌ها هم اتوماتیک هستند. در صورتی که این وسیله به شکل اتوماتیک باشد باید پله بندی مناسب با مصرف کننده‌ها قرار داده شود و با فرمان رگولاتور به کنتاکتورهای خازنی، خازن به مدار ورود پیدا کند.

در صورتی که مایل به اطلاع از چگونگی نیاز به بانک خازنی هستید باید بدانید که برای این مورد سه راهکار وجود دارد. ابتدا باید ضریب توان مصرف کننده‌ها مورد بررسی قرار بگیرند. یکی از این روش‌ها اطلاع از پلاک الکتروموتورها و مشخصات فنی آن‌ها است. راه دیگر به استفاده از اطلاعات مندرج در قبض برق مصرفی مربوط می‌شود. با برداشت اطلاعات شبکه هم می‌توان از احتیاج به بانک خازنی اطلاع پیدا کرد.

بانک خازنی مناسب و اصل را از کدام فروشگاه بخریم؟

در صورتی که قصد خرید این محصول یا دیگر محصولات برقی یا حتی آگاهی از قیمت کابل برق ، قیمت تابلو برق یا … را دارید نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های لوازم الکتریکی مختلف نیست. برخی از برندهای معتبر لوازم الکتریکی با تشکیل وبسایت کار را برای مشتریان خود راحت کرده‌اند. یکی از بهترین فروشگاه تجهیزات برق صنعتی تسلا کالا است که افراد با ورود به وبسایت آن امکان آگاهی از قیمت کابل برق ، قیمت تابلو برق ،بانک خازنی و … را دارند.

تسلاکالا فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق است که تاکنون روی سه اصل قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل بودن کالا تاکید داشته و با همین سه مورد نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

افراد به منظور آگاهی از قیمت و برندهای در دسترس بانک خازنی کافی است به وبسایت بهترین فروشگاه تجهیزات برق صنعتی مراجعه کنند. در صورتی که برای خرید برخی از مدل‌ها و ابزار و محصولات تردید دارید، کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلاکالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز