خدمت پرداخت در محل؛ روشی آسان برای خرید و فروش کالا از طریق پست

پرداخت در محل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بعضی مواقع متقاضیان خدمات پستی امکان پرداخت آنلاین مبلغ محصول مورد درخواست خود را ندارند. در چنین شرایطی شرکت‌ها و مراکز خرید معتبر به منظور آسان شدن کار و جلب اعتماد مشتریان، سرویس پرداخت در محل یا سی اُ دی را فعال می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بیشتر خریداران ایرانی مایل هستند که به منظور اطمینان از دریافت کالای مورد نظر خود از طریق پست، تا قبل از دریافت محصول، هزینه‌ آن را پرداخت نکنند؛ زیرا بعضی مواقع برخی از شرکت‌های خصوصی و حتی شرکت پست ایران، کالا را با تاخیر زیاد یا حتی با ضربه خوردگی، پارگی و نظایر آن به مشتری تحویل می‌دهند و به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند بعد از دریافت بسته پستی و اطمینان از سلامت کالا، هزینه مربوط به آن را پرداخت کنند. شرکت‌هایی که چنین امکانی را برای دریافت کنندگان بسته‌های پستی فراهم کرده‌اند، گذشته از فراهم کردن اطمینان خاطر، میزان فروش خود را نیز افزایش می دهند.

نکته مهم و قابل توجه دیگر در رابطه با فعال کردن گزینه پرداخت در محل، این است که به دلیل کند بودن سرعت اینترنت و قطع و وصل آن، دیگر مسئله عدم تکمیل فرآیند خرید و واریز به موقع وجه به حساب فروشندگان کالا دغدغه نخواهد بود. در این روش با تحویل حضوری کالا و دریافت آنی وجه، هم فرستنده و هم دریافت کننده، آسوده خاطر خواهند بود.

لازم به ذکر است که به منظور آسودگی خاطر بیشتر فروشندگان، این امکان نیز وجود دارد که در ابتدا بخشی از مبلغ سفارش از مشتری اخذ و بقیه هزینه از طریق سرویس دریافت در محل از آن‌ها دریافت شود.

پرداخت در محل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

روشهای معمول پرداخت وجه در محل

به طور کلی سه روش پرداخت وجه در محل وجود دارد. یک روش، پرداخت کامل وجه محصول پس از تحویل کالا، به مامور پست یا پیک است. روش دیگر، کارت به کارت کردن مبلغ محصول از طریق همراه بانک یا اپلیکیشن‌های پرداخت یار است که وجه به کارت مقصد مشخص شده توسط ارسال کننده کالا واریز خواهد شد. راه دیگر نیز استفاده از کارت بانکی عضو شتاب برای پرداخت وجه سفارش با کارتخوان همراه مامور ارسال محصولات است. با توجه به انتخاب شرکت، فرد یا مجموعه ارسال کننده کالا و خدمت رسانی پست منتخب، روش پرداخت در محل متفاوت خواهد بود و قبل از ارسال به گیرنده کالا اعلام خواهد شد.

خدمت پرداخت در محل را از کدام شرکت تقاضا کنیم؟

در صورتی که صاحب کسب و کار هستید و برای نقل و انتقال محصولات تولیدی خود مایل به استفاده از خدمت پرداخت در محل هستید، می‌توانید به “پستکس” مراجعه کنید. پستکس اولین سامانه جامع خدمات حمل و نقل کشور است که انواع خدمات پستی داخلی و خارجی را به صورت در تا در و با قیمت‌هایی ویژه ارائه می‌دهد.

این مجموعه، خدمات پستی را در دو بخش صادرات و واردات برای 180 کشور در سطح جهان عرضه کرده است. سیستم پشتیبانی قوی پستکس در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشتریان بوده و در صورت بروز مشکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی خواهد کرد. این مجموعه خدمت پرداخت در محل را نیز با شرایط مناسب برای صاحبان کسب و کار، فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر ارائه می‌دهد. متقاضیان دریافت این خدمت کافی است با کارشناسان پستکس تماس گرفته تا اطلاعات لازم در این خصوص به آن‌ها ارائه شود. همچنین متقاضیان خدمت مذکور این امکان را دارند تا از طریق مراجعه به سایت پستکس از چگونگی ارائه این خدمت آگاهی یابند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خدمت پرداخت در محل؛ روشی آسان برای خرید و فروش کالا از طریق پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز