خدمات پرداخت اعتبارینو را بیشتر بشناسید

لست سکند

«اعتبارینو» به عنوان بخشی از راهکارهای یکپارچه شرکت فناوران مالی فراز برای ارائه خدمات مالی همچون خدمات اعتباری و اقساطی و روش‌های نوین وام دهی، تامین مالی جمعی و خدمات فناورانه بیمه‌ای توسعه پیدا کرد.

این پلتفرم با هدف بالفعل کردن اعتبارات بالقوه افراد مانند سپرده‌های بانکی، بیمه‌ای و سوابق خدمت سازمانی و همچنین سپرده‌های سرمایه گذاری، بستر مناسبی برای خرید اقساطی ایجاد کرد. به عبارتی دیگر اعتبارینو اعتبارهای نهفته و دور از دسترس کاربران را در اختیارشان قرار داده، پذیرندگان و فروشندگان کالا نیز پذیرنده کاربران بوده و در نهایت این گردش مالی هدفمند، سبب ارتقای توان مالی تمام ذی نفعان می‌شود.

در ادامه کاماپرس 8 نکته از این مجموعه را به اطلاع خوانندگان می‌رساند؛

1. اعتبارینو توسط محمد حاجعلی، محمدصادق آزادانی و محمدعلی نوح پیشه در سال 1397 طراحی و اجرا شده است. در این برنامه سعی شده به تمام گروه‌های ذی نفع اعم از کاربران، فروشندگان کالا و خدمات و سازمان‌ها توجه شود.

2. آزمایشگاه اعتبارینو نمونه کدهای پی.اچ.پی، جاوا، پلاگین ورد پرس، پلاگین ووکامرس، پلاگین ناپ کامرس و … را برای کاربران ارائه داده است.

راز آسمان پایتخت

3. بخش فروشگاه وبسایت اعتبارینو از دو قسمت فروشندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات تشکیل شده است. در بخش کالایی این وبسایت انواع کالاها در حوزه‌های دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، پوشاک و مد، وسایل نقلیه و … برای مشتریان ارائه شده است. موارد حوزه‌های پزشکی و سلامت، خدمات آموزشی، خدمات ساختمان، بیمه و … در بخش خدمات سایت اعتبارینو قرار دارند.

4. کاربران در اعتبارینو به دو صورت آنلاین و حضوری امکان خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود را دارند. متقاضیان امکان استفاده از پنل اعتبارینو و بهره گیری از خدمات مدیریت اعتبار، شارژ کیف پول، صورتحساب‌های مربوط به اقساط و اعتبارها را دارند.

5. کاربران با استفاده از پنل اعتبارینو امکان بهره مندی از طرح‌های تسهیلاتی متنوع، استفاده از طرح اقساطی 36 ماهه، کوتاه کردن فرآیند تضمین، پرداخت بدون کارمزد پنهان، استفاده نامحدود و به طور کلی بهره گیری از یک پنل اختصاصی را دارند.

6. بانک‌های اقتصاد نوین، پارسیان، ایران زمین و مجموعه‌هایی مانند پرداخت نوین، تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین و شرکت واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان- سهامی عام- همکاران تجاری اعتبارینو هستند.

7. این مجموعه در سه بخش مشتریان، پذیرندگان و بخش سازمانی به متقاضیان به صورت تلفنی، ایمیل و ثبت درخواست در وبسایت خود، خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد.

8. اعتبارینو دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت- شاپرک- است.

مرتبط با : اعتبارینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز